President, ens veiem el 25 de Novembre?, by Quim Pedret

25 de Novembre del 2012, by Quim




Molta gent, polítics, analistes, periodistes i professors ‘d’alt nivell’ estan buscant els tres peus al gat del perquè de tot plegat, amb anàlisis profunds i que el poble no entén res de res i ells mateixos parlen en una forma ‘despectiva’ parlant del català com “d’electorat i vots”, com si els catalans fóssim una colla d’ovelles o numerets que anem dins del bombo de la rifa de la tómbola parroquial.
Sento tristesa, per les seves mancances i complexes.Pero seran benaventurats, tindran el seu minut de gloria (una patada es pitjor)
Avui penjo el darrer escrit, fotografia o broma, en ver les eleccions de 25 de novembre i el seu perques. No faré cap escrit seriós
Qualsevol escrit que jo fes, si caigués en mans estranyes (cosa que ja ha passat) podria fer un mal polític i de retruc a Catalunya i en la persona que votaré en les properes eleccions. Per sort els amics els trio jo i la família em varen dir que me la varen donar els deus
No puc, ni vull afegir res mes. Sortosament, no tinc ni idees polítiques ni religioses i crec amb Deu, ni ell creu amb mi, però aquí a baix, se de qui em puc refiar. Comptem? Deixem-ho
Jo sempre he parlat desde el punt de la lògica i res mes. Segurament no soc el mes intel·ligent, ni el mes savi. Observo i penso durant moltes hores al dia. Mai li preguntaré a ningú: Ja has arribat? O al pobre indigent que està embolicat dins de una manta: Que tens fred? Si de cas li preguntaré: Tenies fred?
Tots el debats buscant un perquè dogmàtic, dels que voldran fer càtedra mostrant les seves carències i interessos polítics (o mercenaris) m’estan semblant a dia d’avui estèrils i inútils.
Ara a Catalunya nomes hi a una raó del que està passant i passarà a Catalunya. La raó es senzillament Catalunya i els catalans. Que no hi donin mes voltes, no te cap mes sentit.
Com diem: ‘El que vulgui peix que es mulli el cul’ i m’entres l’eixerit de torn, va escrivint o dient a qualsevol medi de ‘desinformació’ que pensi (no li farà cap mal) Estic una mica fart que alguns inútils es copiïn els meus escrits. Se que sabreu perdonar.me la meva ‘modèstia’
Jo nomes tinc una paraula i la meva veritat, i estic molt be amb les dues coses. Grouxo tenia dues o tres morals, jo nomes tinc una moral, i una sola paraula.

Vull dir uan coseta: ‘Molts han dit coses i frases bantant barrueres, com: Botiflers espanyols i anticatalans.O han dit : Estan jugant a la Pu… i a la Ramoneta. Jo en dic una que deia el meu pare en favor de una persona que sap el que te entre mans:”
“Ets mes pu… que bonic” Cuanta raó tens amic, quanta raó tenia el meu pare i segons moltes dones i també homes ets molt guapo, ¡¡ gràcies !!
I ara jo també vaig a fer una migdiada com el Sr. Andreu Mas-Colell i la Sra. Joana Ortega, crec que la mereixo. Ells ja han fet vacances pagades, jo res de res.

Amen i molta salut i paciència que no s’acabi

El Quim



Pujat per El Quim Pedret el 26 de Setembre de 2012

Comentarios

Entradas populares