Jo vaig creure en el sistema....by Quim Pedret

Ona Quim Pedret

I no solament ho diu La Sexta, també el Mundo, el diari Ara i d'altres

Si, jo vaig votar al Mas, I?, però segueixo demanant la dimissió del Sr.Espadaler i del Sr.Prat, com en el seu dia vaig demanar la dimissió del Sr. Felip Puig i la Sra.... Joana Ortega.
Jo creia en el govern dels millors i creia en el sistema...

....i ara molt a pesar meu, sento vergonya...


"Veig que anem aprofundint en la democràcia en forma participativa, aigua, porres, decibels, pilotes i patades per tots.... I perquè no utilitzen granades de mà també?

"Després acusem a Mas de no governar, d'estar tot el dia parlant de la consulta, si és que ho volem tot, collons !!!
(ironia)

Mossèn Quim
 

Som persones!
Encara tenim esperança!
i segur que un dia algú ho podrà fer molt millor!

 


Comentarios

Entradas populares