Se que això no es un adeu....by Quim Pedret

La carta, i la frase maleïda (es dir….) Plego, millor dit… em ‘pleguen el llit’

Distingit
Sr. Alcalde, dos punts :
Desitjo que tingui un bon any 2015 i que no sigui tan ‘magre’ com aquest principi de gener
Crec que és públic i notori que vostè no ha sigut en general el sant de la meva devoció, durant aquests anys de la seva gestió dins o fora de l’alcaldia
No el tinc d'amic al Facebook, donada la seva perseverança i tossudesa en voler seguir sense demanar disculpes per faltar.me en alguns moments al respecte i els bons costums i alhora girant-me la cara a la meva persona, a la meva esposa i el que és molt més greu i surrealista, també al meu fill….que té quatre anys i mig.

Cregui que és tan cert com hi ha llum i uns deus que ens emparen, que he hagut d'amagar.me a casa i no sortir a festes del poble, per no sentir.me com un leprós als ulls de vostè i d'algunes persones que li han fet costat per cooperativisme, per 'amistat' o per por i que s’han comportat inclòs, pitjor que vostè


Sincerament, i sé que ho entendrà com una crítica en positiu, no ha sigut un bon alcalde, ni crec que hagi sigut la millor persona que he conegut, ni el millor per gestionar un poble o part de la província, però ningú és perfecte... I en cap moment m’he sentit com jo hagués volgut sentir-me, ‘es dir’ orgullós de presumir d’alcalde, ans al contrari (i perdoni la meva franquesa)
...Bé, algú si (modèstia a part), jo  sóc qui més s'assembla a la perfecció, però no m'agrada presumir. No em perdoni la immodèstia
Oi que m'entén? No sé si m'explico!
I tot que em tingut alguna relació (no gaire) vostè no acceptat mai que jo pensés algunes vegades diferent, ha volgut imposar el seu criteri a cops de crits, mostrant complexos, carències i pors i mostrant.se molt intolerant amb opinions diferents (cosa molt normal en vostè, en vers a tots el que no s'han sotmès al seu pensament únic)
Sap?... I és que jo penso sempre. Pensar no fa mal abans de parlar… Inclòs penso ara mateix, on sé que podem llegir.me més de cent persones, que poden ser amigues o es diuen ‘amigues seves o/i meves…’ I jo em podria preguntar “Que pensaran de mi?”
Escolti…M'en 'refot' el que pensin, oi que m'entén? Els que m’han volgut conèixer, ja saben com sóc… ....Sóc una bona persona. Punt.
Jo no em mossego la llengua i sempre vaig de cara. No sé si això vostè ho fa sovint.


Reitero el que li vaig dir de paraula i a la cara: Mai he insultat, ni he faltat al respecte, ni m'he barallat amb ningú i, ni de petit, com fa quasi tota la mainada"
Mai, contràriament al que vostè em va dir, he insultat a vostè, a la seva persona, ni el seu càrrec, ni a l'home que com mínim, tenia de gestionar amb la paraula i el fets més humans i pròxims a una vila tant petita el destí del poble (era la seva obligació) i el tenia per un bon veí, i 'amic del Facebook.
Vostè volia convertin-me en el seu enemic i no s’adonat que el seu enemic és vostè mateix. En qüestions de la ment, jo ja ni hi entro, no sóc facultatiu.
El vaig treure ‘d'amic’ al Facebook , per coherència. Jo no faig amics, ni virtuals ni físics, per insultar.los i com diu la dita “fora el gos, acabarem la ràbia”
Tinc la meva ètica i la meva moral i no la canviaré
Sr. Alcalde, li desitjo tota mena de sort a la vida, i encara que vostè em tornés a girar la cara fa poc dies, recordo que vaig ser jo que li vaig dir 'Bones Festes' i vostè (cosa que potser el disculpa una mica) em va dir un igualment molt escanyolit, per força i mirant a terra.
Pitjor hauria sigut que jo hagués rebut una coça al cul oi?

Ah¡Recordi que a la seva 'Revista (una mena de full parroquial de Nadal i Pasqua), on vostè explica quasi sempre el no sé què... i no sé què més.... i alguna cosa més… al final de missatge nadalenc ens va enviar una cordial abraçada a tots els veïns del poble, i jo en sóc un d’ells. Tinc dret a una abraçada! Oi?
Així doncs, no l’estranyi que un dia d’aquests, si tinc molta trempera, vinguí a l’Ajuntament abans que vostè plegui, i així tindré el que em pertoca, com tot fill de veí…. Una abraçada!!!
Si vol ens la farem a les fosques i sense testimonis.

Parlant de plegar i de feina feta (bé o malament), li dono les gràcies per aquest gest de total generositat que ha tingut en vers molts dels habitants del poble, en deixar l'alcaldia a temps.

A l'antic Restaurat 'Viva La Pepa', davant d'una dotzena d'amics l'any 200.. i després de guanyar les eleccions, va dir que seria l'ultima vegada i que estava cansat. Les seves paraules varen ser clares "El fet de governar desgasta…" (clar que no va dir si governaria bé o malament)
Després es va a tornar a presentar. Jo ja l'havia votat (mea culpa), però quatre anys després em vaig quedar a casa (rectificar és de savis)
Resumint, ja que fa fred i no li vull robar més temps... Potser si que li calia un descans i els seus amics del partit tenen molta raó… la raó de recomanar.li que plegui. Segurament són persones sabies
Rebi la meva cordial salutació
Molta sort en la seva propera feina
Un veí i català d'espardenya
Per vostè Sr. Pedret, i pels amics en Quim

Comentarios

Entradas populares