Sardines Fresques Fumades a Cala Montjoi (Roses), by Quim Pedret

Nou projecte de Fabrica de Sardines Fresques Fumades a Cala Montjoi (Roses)
Mireu quin contrast de blaus i gris mes 'xulu' !

Si, si ja sé que tot el que escric és la meva modesta opinió i per molts una merdeta i a molts els cansa, però si tenim en compte que aquí tot deixa rastre, passem d'una opinió a una veritat escrita i retratada que molesta massa
Si voleu fem un repàs a internet i als diaris de l'època i veureu com han 'evolucionat' a pitjor els projectes
Encara recordo un regidor l'any 1993, que va posar un rètol a l'entrada de Roses (quasi davant de la Ciutadella) que amb un dibuix grotesc, que  més o menys volia dir "Peligro, Putas Sueltas" !!! No faig cap mena de conya, segur que alguns guarden la foto de l'època

Amb el Bulli's-Cao, tot va començar en la possibilitat de fer un lloc de PICNIC a Falconera (no faig cap conya); suposo que pensaven que es farien sardinetes fresques a la brasa als turistes
Es va oferir fer un 'Bulli's de Luju' dins del 'totxo reformat' del Castell de la Trinitat o el nyap de la Ciutadella....... meravelles del gran Carles I 'L'Independet de darrera hora..........' polític a la reserva
Per mi, s'han fet tants disbarats que ja no se si és una vergonya o una manera de fer les coses sota els efectes nocius de la tramuntana, i com que jo sóc un home de peu i molt normal, però socialment sóc molest, la meva opinió, els autoanomenats savis se la passen pels collons, per això algun m'ignoren i jo a TOTS ells (clar)
És per això que ja és el darrer escrit sobre el tema Montjoi i crec que per fi ja podrien posar també a Cala Montjoi una Central tèrmica o Nuclear, ja no bé d'una bestiesa més o menys a Roses. Com enyoro el meu Roses dels anys 60-70 !!
 
 
Mireu que bé que hi queda aquesta xemeneia amb el paisatge blau-marí, és una bona fumera blanca (habemus papus) No li trobeu que té la seva gràcia... al cul, evidentment?

I alguns em diuen que sigui bon nen, (potser tinc de dir el que volen sentir) hahahha Estan de conya!
Jo ja fa temps que dic el que penso, sento i ho dic, i que els venuts per un plat de llenties, no tenen pebrots per dir, ni potser per pensar res (els han prohibit pensar)...... perquè de llepaculs, ni hi ha fins i tot a sota el meu llit. Osties!! N'he trobat un ara mateix.
Salut
 
 
Quim Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares