Em Bicicleta pels 'museus', by Quim Pedret

"Quimicullonades" ....amb biclicleta




Perquè compro un inflador de bicis, quan en puc veure moltes?
Punyeta de dissabte!!
Aquest matí han inaugurat la 6ª Edició d'"Empordoneses" (està ben escrit) a la Casa Empordà de Figueres (Antic escorxador de Figueres)
"Empordoneses" és una mena de ARCO (més o menys) però cada any es toca un tema en concret i sempre des de la visió femenina de les dones artistes de l'Empordà.
Curiosament el primer any (com el seu nom indica, només hi havia dones) a la sisena (avui) hi havia com minin ensenyant, pintant o esculpint 'bicicletes velles i arrugades' uns 13 homes i unes 11 dones (més o menys posem meitat i meitat)
Això és el surrealisme de l'Empordà
És un llegat de Dalí i la mare que el va parir?
Don si va ben lluir!
Crec que el delegat o comissari de l'exposició va explicar que es tracta d'una exposició amb obra "molt potent" (sempre que tinguis bones cames) Oi?
En Jaime Chavarri (director de la pel·lícula 'Las Bicicletas son para el verano' ) no ha pogut assistir l'acte, ha escusat la seva absència tot dient que si pot vidrà a Roses per allà l'estiu... amb bici, banyador i un flotador d'anec
Curiosament, i tan cert com hi ha sol, jo mateix i la meva família, hem anat a Roses i jo he aprofitat per comprar en un 'maleït' comerç XINÈS, un inflador de rodes per les nostres bicicletes!!.
La meva bici, i la dels meus artistes preferits (que bé!!) : l'Elena Elena Kudryashova i el nostre fill en Sergi Pedret Kudryashova
Encara molt més surrealista, si més no
Amb dos pebrots!!

Quim Pedret i Rovira
Fotògraf i Escriptor, que viu i fa coses a 'l'ostracisme empordanès', i per molt anys

Comentarios

Entradas populares