Una estona amb el President Artur Mas, by Quim Pedret

"Inclòs quan guardo silenci, procuro fer-ho sense ofendre" 
Quim Pedret

Crec que va ser el nostre President Tarradellas, que va dir:

'Si no respectem a la persona, almenys respectem el seu càrrec'

Quanta raó tenia!


Dijous Sant el President del la Generalitat Artur Mas, amb el Quim Pedret

Fotografia: Sergi Pedret



Ara veig massa sovint, amb molta tristesa i vergonya aliena, que molts estan perdent tota mena de valors en vers a quasi tot i a tots

Amb això, vull dir amics meus, catalans o no, de dretes o d’esquerres, etc.. que si tots plegats no defensem i lluitem pel que és, o creiem nostre, sigui un amic, un president, les nostres institucions i els nostres símbols d’identitat, no caldrà que ningú de nosaltres esperi que des de fora o des de dins de Catalunya, ens respectin a nosaltres i malauradament, tot plegat voldrà dir que molts no saben ni sabran mai el que és el respecte en vers a ells mateixos
Molt bona Setmana Santa
Jo no sé si vaig triar el millor, segurament que sí, però si sé, que el millor em va escollir a mi (R.Tagore)
President Moltes gràcies

Gràcies amic Artur, per tots el bons moments
Quim Pedret i Rovira


A tots vosaltres amics, moltes gràcies per entendre que la millor 'Mona de Pasqua' que li podiem regalar al meu fill Sergi i la mama, era una emotiva trobada, com diu el petitó: "mira papa, és el meu amic!!"
Sou genials
per entendre que mai he volgut presumir de res i alhora el fet que m'aguanteu des de fa més de cinc anys, té molt de mèrit i és quasi un 'delicte' Gràcies amics!

Comentarios

Entradas populares