Com ho fa el vent, by Joan Manuel Serrat i Miralles

El ritme vertiginós del piano del mestre Miralles, acompanya perfectament un text ple de la força i el lirisme del primer i millor Serrat.



"Jo vaig néixer com neix la brisa a la vora del mar,
amic del sol i de la pluja, vaig aprendre a volar.
Com ho fa el vent.
És així com jo vull viure.
Com ho fa el vent,
el vent que es mou i que és lliure entre la gent.
I vaig créixer buscant uns versos que va tapar la pols
arrossegant les fulles seques mortes per la tardor.
Jo no he nascut per llosa de marbre i per jeure al damunt d'un mort,
la terra sols atrapa l'arbre, jo vaig de port en port.
Obre'm nina, la teva porta, obre'm i deixa'm passar,
res no ha de saber ningú. Escolta: me n'aniré demá.
I així sense mirar endarrera, m'heu de veure passar:
res no us deixo, ningú no m'espera..., me'n puc anar i tornar.
Grabado en el teatro griego de barcelona el 10 de julio del 2005, recitales Serrat 100x100

Comentarios

Entradas populares