"Un pensament d'avui per demà" by Quim Pedret

"Un pensament d'avui per demà"


El que pretén viure sense treballar és idiota i el que ho aconsegueix és un geni?
Viure bé, és viure sense treballar?
No vull que penseu que fomento el vici de 'mandrejar' Un estil de vida 'diferent'? Potser si
M'agrada viure per fer algun tipus de treball, no vull viure per treballar; això sí, vull un treball plaent, que pugui realitzar dia a dia i amb molta passió.

El motiu d'aquest escrit va ser per que ahir a la nit buscava per la xarxa si algú havia escrit el mateix que jo:
"El que pretén viure sense treballar és idiota i el que ho aconsegueix és un geni" o també el que vol viure sense treballar....
.... o potser és un marquès, hereu, milionari o un polític corrupte Emoticono tongue
Em vaig posar a xafardejar els resultats de frases 'idiotes' més o menys semblants a aquesta i em vaig

divertir bastant.
Crec que tots volem una bona vida, sense massa sacrificis, suficients diners per no passar gana....i un Ferrari Emoticono wink
Però no esperava trobar junts tants adeptes a conrear dins d'una existència parasitària
Quan gandul que ens envolta i ens 'revolta'
Redéu!
Per aquests 'mantes' (ganduls de mena), la felicitat es troba en una vida sense treball, només fer el que el vingui de gust, sense tenir la responsabilitat d'obtenir diners per pagar els comptes. És a dir, guanyar-se el pa amb la suor d'altres fronts i damunt fronts suades (quin fàstic) Emoticono tongue
Crec que per més que tinguem la nostra economia resolta (jo no la tinc) i que de fet puguem viure sense treballar (jo no), si no tinguéssim un objectiu que ens ocupi, la nostra existència pot arribar a ser insuportable.

Alguna cosa hem de fer en aquesta vida, sigui el que sigui, o estic segur que cauriem al buit.....
Encara que de vegades confesso que en la meva actual ocupació i comparant la meva rutina amb la dels 'currants' de debò, em sento una mica 'paràsit' shshsh
Però no el publiqueu al diari, que igual m'entren ganes de rascar.me els ous!!
Que és un dels grans plaers de l'home (paraules del meu metge, que és un home molt savi)
I si després em sento molt pitjor per allò de ques estàn bullits i vermells? Ai uix !!
Adéu


Quim Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares