Carta a Lluís Llach, by Quim Pedret

Benvolgut Lluís Llach

Sempre t’he admirat com a persona i com a músic i els amics que t’han acompanyat
T’he conegut enganxat en un piano fa més de 35 anys
Com antic company (deu anys més gran) d’estudis a la Salle amb els mateixos 'hermanus del pitet’
Hem conviscut en concerts durant anys i ets un home fantàstic


Ara i després de ser Nacionalista d’esquerres, estàs a una llista unitària per una Catalunya que milers la volem independent Perfecte. Inclòs m'has enviat algun que altra correu per convencem d'algunes coses que ja estic convençut


Tens tot el dret del món de ser.hi i de bellugar masses i de dir les frases que el poble li agrada escoltar com:


“Nosaltres som el vent. Som nosaltres qui hem d’inflar les veles del nostre vaixell i portar-lo a millor port”

“Que bufi una gran tramuntana que el 27 S ens porti cap a la victòria”


Però totes les metàfores i frases que ens tenen de portar a una 'Itaca'són molt boniques, però no serveixen per res.

Aquesta si era un bona frase. SI. 
Lluís Llach: ‘Si l’odi cap a Artur Mas és el seu programa, ja s’ho miraran’

Això es Catalunya, és el meu país i el teu. És el nostre. No és Ítaca, ni jo sóc Homer, ni tu en Kavafis (ni falta que ens fa) i cal treballar per Catalunya, tal com ho ha fet Artur Mas durant anys recorrent el món per què ens obrin les portes i deixar les cançons per un altre moment
Em sembla perfecte que estiguis a la candidatura Junts pel SI (jo també hi sóc) però el numero 1 de la llista per Girona no pot dir a Catalunya Ràdio, “Jo no hi entenc massa en política” i "Hem sento un ‘xitxarel·lo’…
Sicerament, no crec que siguis cap mena de xitxarel.lo
Però que hi faràs al Parlament de Catalunya en una hipotètica situació de ser escollit diputat?

Volem solucions per TOT i per TOTS


Ben cordialment


Quim Pedret i Rovira

Candidat a la llista Junts pel SI

Comentarios

Entradas populares