Duran, sempre Duran, by Quim Pedret

La nostra creu: En Duranet

Antonio Duran i Lleida (sense més comentaris)
Duran i Lleida, líder d'Unió, va carregar contra la conferència que va fer Oriol Junqueras el dimarts per presentar el seu full de ruta cap a la independència. 

"La presència d'Artur Mas en la conferència de Junqueras va ser un gest de generositat" 

El líder d’ERC no només no va correspondre, sinó que va ignorar la seva presència i, rodejat per "les patums responsables dels nefastos tripartits", va fer una esmena a la totalitat a la proposta de país del President i va posar de relleu alhora i sense contemplacions l'interès d'allunyar-se de CiU com si fóssim uns "empestats". Tot plegat ens deixa prou clar que ERC vol un altre país, però, sobretot, un altre Govern"

Però....

"Antonio'. el que has dit de... "La presència d'Artur Mas en la conferència de Junqueras va ser un gest de generositat, ja ho vaig dir jo fa dies, no siguis tant pelat d'idees, potser igual a vegades en Vicenç Pedret ha tingut raó vers tu, i això que t'estimem l'òstia (almenys jo)
Que em segueixes el blog? Una abraçada "Manitu de Gran cap pelat"
Però jo tinc idees pròpies i no són polítiques ni molt menys, Sempre parlo amb nom meu amb la meva modesta o a vegades immodesta opinió, que la saviesa dels deus m'ha donat amb grams a 'doju', de gran intel·ligència i bellesa natural, que els anys han anat millorant si cap:
Un miracle dels deus com deia i de la meva mare, al cel sigui) i de la vida 'padre' de cada dia

En Duran sempre parla en nom SEU, per això el té la federació CiU, per ser la mosca collonera, que toca els pebrots a l'esquerra i tots hi piquen de quatre potes, i
Inclòs algú del seu partit o/i de Convergència li foten massa cas
A Catalunya si no tinguéssim un Duranet, el haguérem d'inventar...
Si no fos així, estaríem molt avorrits
Oi que té una 'closca' que anima a fer un bonic acaronament?"


Però aquí te raó el 'punyeteru' NO hi ha per on agafar a l'Antonio
Duran sempre será en Duran, la creu d'en Mas i la nostra
(mireu quina cara de mala llet que fot, es 'tremendu')



Quim Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares