En les formes, i en el fons... estic fins els pebrots, by Quim Pedret

En les formes, i en el fons... estic fins els pebrots!

... Estic totalment d'acord i em reitero amb tot el que he escrit i he subscric desde fa anys, fins a dia d'avui i del que ha dit en Jaume Barberà, i l'Eduard Voltas i afegeixo que estic bastant fart, fastiguejat, i això fot una mica



"Vaig dir i escriure tant al 'face' com al meu blog i pàgina web que el President Artur Mas tindria d’anar a la conferència de Jonqueras i posar.se en peus i aplaudir. Mas m’ha demostrat que és un cavaller, En Junqueras, tant el 25 de novembre (conferència de Mas) i fa dos dies (conferencia-míting d'ERC), m’ha demostrat tot el contrari.

Fent una mena de broma, vaig dir que si el poble català un dia es veu l'enteniment i en Jonqueras es anomenat President del Govern de Catalunya, jo marxo del país o entro de monja de clausura de per vida

Bromes a part… o no tantes bromes... perquè estic far, dic

Pel que respecte a la meva persona, com a fotoperiodista i antic col·laborador i director de la Revista d'ERC a Roses, ja fa anys vaig desmarcar.me d'aquesta política, tant de l’esquerra de Colom i la Rahola, com la de Carod i Puigcercós i ja fa mesos, totalment de la Marta Rovira i l'Oriol Junqueras... Sí sí, tots tenien les MANS NETES, ho recordeu? Bé, netes fins que varen arribar a les alcaldies i al govern...... Deixem.ho i no posen noms que igual recordaríem el Jordi Ausà, ex-Alcalde de la Seu i ex-Conseller de Governació i la seva mania de fumar moltíssim tabac d'estraperlo.

No va veure uns mesos tard la militància d'ERC, que l'Alfred Bosch tenia una mica més de seny i imatge que tots plegats?

Tots m’han fet sentir, d'una manera o altra, vergonya aliena!

Els fets 'estranys' es remunten quan el Sr. Vicenç Pedret, cosí germà meu, es va desmarcar després d’anys 'd’amistat' amb el Sr. Antoni Duran i Lleida pel pols i la lluita (inclòs en l'àmbit personal) que mantenien ambdós dins d’Unió Democràtica de Catalunya, per ser Secretari General dels Unionistes Cristians, mentre els seus estirabots varen esquitxar a Convergència i més tard a Artur Mas, com a persona i com a president del govern

Després de llençar el carnet d'Unió per aigüera, el Sr. Pedret, sent amic de l'ànima (o així ho deia i ho creia) d'en Mas, i mesos després de les darreres trompades amb Duran, es va treure de la màniga el carnet de Convergència i tot seguit, amb molta Màgia Borràs, va ser anomenat assessor polític de……......l'Oriol Junqueras (doncs si, misteri !), i mentre segueix demanant a tor i dret, el vot pel seu 'estimat' Oriol, en perjudici del seu suposat gran amic, cap de files i President del govern el Sr. Artur Mas i Gavarrò 
Ja té pebrots la cosa!


http://www.elsingular.cat/cat/notices/2014/07/erc_fitxa_toni_comin_antoni_dalmau_i_vicenc_pedret_101962.php




Toni Comin, Antoni Dalmau i Vicenç Pedret


Increïble i surrealista !

Avui en Jaume Barberà i l'Eduard Voltas han escrit, segurament millor que jo, el que jo durant setmanes he pensat, o sigui les males formes i la mala educació d'alguna gent d’ERC, tant d’àmbit local...., comarcal i nacional i que ha deixat de la mà de deu i han enganyat a millers de catalans i també a la persona de Carme Forcadell i l'ANC i la Muriel Beltran

No és d’estranyar, que la Sra. Beltran, a hores d'ara, ja s’ofert a Artur Mas per anar a unes llistes d’unitat nacional per la Independència.
Igual Mas, uns anys enrere no era massa sobiranista, però crec que amb 'socis i amics' així i el desgovern de la 'tocada de pebrots diària' que ens arriba desde Madrid, s'ha tornat cada dia més independent

I pensar que molts articulistes, periodistes eixerits, envejosos, 'els set ciències, els savis (inclosos alguns de CiU), que erròniament parlaven del cadàver polític del President Artur Mas!. O és que Artur Mas, va ressuscitar el 9 N? 
En què havia o ha fallat Mas als catalans? On era i on són els seus delictes? 

Quina poca memòria!!

Artur Mas ha fotut dos o tres cops de puny sobre la taula i espero que foti un parell més i així deixar palès, encara més, el seu lideratge i el dur camí que l'ha fet entrar dins la historia. Jo orgullós? Si i molt

En contra, i sense 'bavejar de gust', vull dir que normalment no m'alegro de les adversitats fetes sense mala llet i donada la meva 'agnostitat' política, ara començo a veure amb un xic de pena, el fi de la carrera política d'un bon alcalde de poble (segurament) i d'un pobre home sense mala òstia (és frare o quasi), que vol ser un estadista i somia assolir ell solet el sobiranisme català, i que de ben segur aquest independentisme poètic, només està dins el seu sentiment (i sense conya ho dic: 'per això plora com un nen petit') 

Aquest independentisme de cor, que senten molts catalans de bona fe, encara estan convençuts i estan en el seu lliure dret de creure que només un dia hi arribaran amb aquesta ERC..... un partit que els meus avis i molts de vosaltres, us vàreu sentir orgullosos de pertànyer o inclòs de fundar.lo.



Us deixo en el meu mur i en el blog, l'escrit d’en Jaume Barberà, on comenta el bon article de l'Eduard Voltas


Moltes gràcies Oriol (ironia), pel fotut favor que estàs i esteu fent al poble de Catalunya.
Pots quedar.te a Sant Vicents dels Horts a collir cireres (grans cireres, com a Terrades) i de passada culls unes maduixes, igual la Marta, amb una mica de sort et tocarà les cuixes....."

Quim Pedret i Rovira

Molt bona nit 

Per una bona salut mental i física, millor descansar d'escriure durant uns dies Salut a tots

Comentarios

Entradas populares