"L'amistat vers una persona i amic, mai em farà perdre el respecte, ni el sentit de l'humor, que sé que ell també té", by Quim Pedret

Ahir vaig escriure la següent frase a la meva web:

"El sentit de l'humor és el sentit menys comú dels polítics"
Veurem...




i l'Albert Soler i Bufí va penjar aquesta conya...

-Si hem d'anar a Ítaca, vull l'Homer a les llistes!
-És mort, president Mas
-Cagum l’ou, doncs porteu-me en Kavafis!
-També cria malves!
-Doncs vinga, que hi farem, que sigui en Llach
-És a l'Africa, esperant que ‘neixin flors a cada instant’
-Porteu-lo, he dit!



“Sí, es pot fer humor sense fer mal, de coses serioses... I tant”

"L'amistat vers una persona i amic, mai em farà perdre el respecte, ni el sentit de l'humor, que sé que ell també té"


Imagino la teva cara, si m'estàs llegint el blog...
Amunt i forces amic President




Quim Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares