‘Conviure amb un geni’, by Quim Pedret

Quimicullunades

‘Conviure amb un geni’
Ahir 4 de desembre a les 5h 32 del matí, hi va haver un magnífic terratrèmol que feia goig de sentit i tremolar a Sant Pere Pescador, la seva magnitud va ser de 2,1 graus
Avui, els veïns d'Horta de Sant Joan a Tarragona, delerosos i cofois que se'l faci una bona conferència, també han tingut el plaer de tindre un terratrèmol a la 7 h 50 del matí,també de 2,1 graus, per no ser més ni menys que l’Empordà
Perquè dic això?
Agrairia a Empordà TV, que m’ha enviat un enllaç d'una mega-conferència de 'Com Viure, conviure i sobreviure a un terratrèmol', on el so del vídeo és terrorífic (i molt millor que sigui així, pel que diuen i com està filmat)....
Doncs això, agrairia i demano a la ‘TV Empordanesa, que si us plau, que no m’enviïn correus amb enllaços de notícies, debats, confessions, misses, rosaris, esports, ni ‘gracietes’, ja que no m’interessen gens, de veritat
Jo no els he demanat cap correu. Ja se on trobar la informació.

La meva esposa, fa més de quinze anys que ‘CONVIU amb un terratrèmol, com jo’, i no organitza conferències de vida 'Psicopatologia Conjugal Sana', ni publica als diaris anuncis de com és la seva vida al costat d’una persona tan intel·ligent i interessant culturalment i físicament com jo wink emoticon
Moltes Gràcies

Comentarios

Entradas populares