"La Hipocresia galopant que ens menja", by Quim Pedret


"Per lluitar contra tota mena de 'violència', per tots el 'morts' vinguin i siguin d'on siguin, pensem que la hipocresia i la misèria humana és una gran 'mort', és la mort de l'ànima"
El Quim

Ahir vaig posar un estat d'ànim meu, no he posat el mort de Kabul per què estigueu alguns més d'acord o no, ni menys entrar en un debat. Hem 'refoten' i em 'reboten' els 'ME GUSTA' o 'NO ME GUSTA'

Jo ja fa temps que no 'debateixo' res amb ningú
Totes les persones, són persones i totes 'maten' a la seva manera i tots els morts, són morts i tots morim a la nostra manera o la manera que els deus volen, si no ja ho veureu quant 'peteu' i pugeu cap al cel (que deu ens guardi molts anys)

En relació a Madrid i Atocha, aquell dia vaig plorar de vant del televisor i molt i mesos després quan he posat una cançó dedicada a les víctimes d'aquell trist matí,
NI DEU va posar un 'puto' 'me gusta', pel sol fet que la cançó del CD "No os olvidamos", que la meva amiga Lena BU i altres artistes reconeguts varen fer per les víctimes, i té per títol 'De Madrid al Cielo' i per més conya al penjar-la a la xarxa i aquí al Facebook surt una bandera española amb un crespó negre (Quin horror i quin fàtic, oi?)
Ai uix !!
D'altra banda no em faig responsable de cap comentari ni a favor o en contra, sigui del meu amic Salvi Jacomet o de la mare que em va parir.
Si el que escriu en Salvi Jacomet no us agrada es a ell que li podeu dir, jo em dic Quim (de moment i fa quasi 60 anys).
Estic contra tota mena de violència, sigui de qui sigui i vingui d'on vingui, i no cal que sigui terrorisme, aquí al 'face' es genera més violència altres 'morts' i que no sumen, ni són mediàtics, que no pas en un any a tot el món.
Molt bon dissabte
Pensa i penseu.... Escriuries el mateix si el xicot mort a Kabul fos un familiar teu/vostre (cosa que no desitjo de cap de les maneres) Faltaria més!!
Farem la prova.... Penjo al meu mur 'De Madrid al Cielo' en homenatge al 200 morts i veuràs quina cara fot tota 'la parròquia' en veure una bandera española.
Jo no em poso banderes a la cara, ni m'embolcallo el cos amb senyeres, ni em pinto la cara de cap color, ni faig vies, ni em poso samarretes grogues o vermelles fetes a Xina.
Que cada un que foti el que vulgui i jo per escriure això, més o menys bonic, o per escriure un altra cosa, no deixaré de ser molt català i demanar si cal la Independència de Catalunya, sempre que JO ho cregui oportú. 

Encara sóc lliure d'escriure el que vull i pensar com sempre he pensat, en LLIBERTAT. 

Molt bon dissabte de futbol, ja que això si que és políticament correcte Oi?
Salut
Montaje de fotos sobre el 11M con la canción "De Madrid al cielo" de Elena Bugedo. Canción con la que Elena Bugedo hace homenaje a las victimas del atentado....
YOUTUBE.COM

Comentarios

Entradas populares