On acaben les opinions i on comencen els judicis?, by Quim Pedret


El LOQUILLO no em fara tornar boig !!

Amic, és bo que no estiguis d'acord, si alguna cosa te el Face i els mitjans és que podem donar l'opinió sense fer judicis. Jo dono la meva opinió i parer i tu dones la teva. Jo no jutjo res, tu dius que no he estat afortunat, és possible que sigui un judici teu. Crec que no em pots dir: "No es just que diguis...:"
Benvolgut... Qui té la veritat?


On acaben les opinions i comencen els judicis?  (Frase del Quim pedret)


Jo mai jutjaré a una persona, mai... he escrit i molt bé (perdona la immodèstia) sobre els fets del noi de Cadaqués i no l'he jutjat (sí que vaig posar ME GUSTA en aquest mateix mur, per la manifestació donan li suport) però molts (masses), el mateix dia ja el varen jutjar i el varen convertir en Sant Rafael
No és això company !


I entre tu i jo, lo del Loquillo, no deixa de ser una collonada, perquè ell sap que molts (tu i jo per exemple) estarem parlant d'ell durant dies i de passada tindrem més màrtirs i ell amb el Bastè fa publicitat gratuïta (conec massa bé els mitjans de Can Fanga, perquè mel vaig petejar de adolescent)
Mira la TV de Roses, una grandíssima TV, la millor de Roses, que va fer el que va voler en el seu dia amb el polític que calia i pagava i a tots el va anar de 'perles' i han tret el seu rèdit
Ahhh i tot amb diners teus... abans també amb els meus diners (A mi em varen 'engendrar' (polvet) a Cal Ramon de l'Hotel Marina, fa 58 anys, per això em sento amb força i dret per opinar sobre el meu poble Roses


No cal més màrtirs (si crec que cal, pit, seny i collons, com deia en Tito) Calen tindre valors, fermesa i un cap ben posat, ja que el país (Catalunya) està dividit i enfrontat, juntament amb Europa i tot es pot ensorrar, com ja el que està passant als nostres 'amics' americans, que no saben si imprimir més paper moneda (dòlar) o paper de wáter (és mes o menys el mateix)...
Altres coses, amic Giner, com deia Josep Pla i jo mateix, son collonades. I si sóc una mica més mal parlat, del que en mi és normal (mai he insultat ni m'he barallat amb ningú), és que realment estic molt i molt fart i em fot passar vergonya dins la meva terra. No vull que siguem una riota en l'àmbit mundial, on només masses valoren el punyeter futbol


Per no fer.ho mes extensiu i demanant disculpes per si te molestat, seria bo que prenguéssim un cafè (pago jo) i en dues paraules, encara que no estessim d'acord, o si, almenys m'entendries. Salut i molt bon cap de setmana llarg
Ahh !!
Si a l'amiga Montserrat Mindan, (o tu) el molesta el meu comentari anterior o aquest, m'ho feu saber i el treure, i tan si ho fa, com no ho fa, cap problema, et ben juro que seguirà sent la meva alcaldessa preferida ;-) i una gran senyora amb dos pebrots, millor dit, dos ovaris molt ben posats
Salut a tots 

Molt bona tarda-nit desde Vilajuïga

Quim Pedret i Rovira
Fotograf i alguna cosa més

Comentarios

Entradas populares