Demis Roussos We Shall Dance Live In Concert, by Ona Pedret




Avui es un dia trist
We Shall Dance (Ballarem)
"Ballarem el dia que tinguem l'oportunitat d'aconseguir un centim per comprar les nostres ànimes 
Ballarem i cantarem amor meu,
Tu la meva primavera dels meus amor Bons dies vindran i tot creixerà en la primavera..
A la meva primavera ballarem, ballarem el dia tenim una oportunitat per pagar tots els violins de la pilota ballarem, ens quedarem amb els nens jugant senyor juro que quan arribi el moment, resarem i ballarem, cantarem amor meu,
Tu, amor meu tindràs una casa amb sostre i parets i amb carbó
La meva ànima està amb tu, i ballarem, ballarem, si ballarem, i ens quedarem amb els nostres nens jugant, si senyor
Juro que quan arribi el moment, resarem"


Traduït Quim Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares