Lluis Llach - Cant de l'enyor (en memoria del'amic MIquel Estañol







Com deien a la tarda amb la teva Victoria i la teva filla Maria: 'La vida te aquetes coses!

Amic Miquel Estañol, vares ser un bon home, un bon veí, un amic, bon pare i marit
Sempre recordaré el dia que em vares dir que estaves una mica fotut i jo et vaig dir: Estàs
de broma?

Sempre em feies petites conyes 

Avui, 'punyeter' m'has fet plorar amb la teva 'broma' si, avui que t'has 'avançat' un xic
Em quedarà de tu, el bonic enyorament del teu somriure 'socarro' i de 'pillet', avui Descansa en pau veí.
.....

Sempre recordaré la teva 'atrotinada furgoneta' que li deies: Vinga cap el garatge!! i així cada tarda-nit durant anys i anys i les teves bromes de tants i vespres.
Nó se si em vaig alimentar de molts am els teus bistecs, segur que si, però molt més del teu bon humor, després de la feina.

Que tinguis un bon descans!! Al cel siguis.
Deixam fer.lis una abraçada a tota la teva família i amics, que sé que són molts que avui i demà estaran 'parlant' de tu mentre t'acompanyaran en el darrer viatge.

Et deixo una cançó, espero que al teu cel, hi hagin cançóns molt més maques....Si


Quim Pedret i Rovira


Comentarios

Entradas populares