Quim Sala, un home bó a Cerveló , by Quim Pedret Rovira

Per esperada desde fa un dies, no deixa de ser molt trist que un bon home ens hagi deixat

"Quimet sempre em quedara un bonic recort d'infantessa i el anorament de les teves brometes d'amic 

i veí"


Joaquim Sala



Et recordarem sempre


Parlo en nom meu i segurament que també en nom de molts amics del nostre Cervelló

Ens ha deixat el nostre amic Quimet Sala a l'edad de 98 anys (carai Quimet quina enveja més sana!!)

El Quimet era un home divertit, entranyable ocurrent i amable amb tots i que està al seu cel, que 
també ho era el poble sencer de Cervelló. El nostre poble!

Desde aqui l'Alt Empordà envio les meves condolencies a la tota la familia SALA... Antonio 
Sala Madera de Ciprés Papita Sala i a l'amiga Gloria Ferrón

Avui es un dia molt trist per mi, i encara més, ja que no puc estar amb vosaltres a 160 km, tal

com m'agradaria.

A tota la familia una forta abraçada

Recordo quant li vaig fer la fotografia... Era com sempre el vaig veure i coneixer.... a la porta de

casa seva. 


Era l'any 2002


Descansa en pau



Quim Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares