Café para todos, by Quim Pedret

Comentari de Quim Ona Pedret al You Tube

El dijous 15 de Maig vaig escriure això:

"En el cas de no convidar a TOTS els CAPS dels partits que es presenten a l'alcaldia d'un poble, per a un debat cara a cara vers les eleccions vinents municipals, em sembla una falta de respecte a tots els ciutadans del nostre país, ciutat o poble i a la vegada és una mostra de covardia per part de qui pren la decisió de fer-ho d'aquesta manera tan poc democràtica"



Com deia... això està escrit al meu Facebook, sense jo saber que el dia 14 s'havia fet un 'debat' al Teatre de Roses amb representació de quatre grups dels 8 o 9 que es presenten a les Eleccions a la població de Roses

La representant del PSC a Roses, Olga Simarro en el torn de presentació va dir unes paraules i després es va aixecar de la cadira i va marxar. Jo no sé si hagués dit exactament el mateix que va dir ella, però si que també m'hagués aixecat, tot acabant amb un ADÉU i molta sort

De moment no tinc més comentaris. No sabia que hi havia tanta mala fe, mala llet o ignorància!

Molt bones

Quim Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares