Quina vergonya!






No busco un m'agrada. No en poseu cap. Si us plau, no cal. No sóc ni morbós, ni sensacionalista. Més de 50 anys de fotògraf m'han fet veure la realitat de moltes coses agradables i desagradables. A vegades de més jove he tingut lluites internes per fer una foto o no. 

Aquesta fotografia com a tal i com document m'agrada molt i és molt bona. 
El patiment NO m'agrada en absolut, vingui d'on vingui. 
La imatge és molt dura i hauria de servir per què alguns o TOTS prenguessim con
sciència que tots a vegades som una colla d'animalots i em fet patir o em patit en un moment o altre de la nostra vida.
No es pot fer patir, ni maltractar, ni matar per 'esport' ni pel que en diuen ART o CULTURA a cap ser viu
No puc dir res més. A vegades sento fàstic del ser humà i també pena per aquest pobre home i la seva incultura i mal cap. Si.
Sé que puc ferir la sensibilitat d'alguns amics i també com no, puc ferir la sensibilitat del mateix toro, que segurament li ha sabut greu haver de defensar.se d'un atac premeditat i fred, per part d'una 'persona humana' que s'autoanomena racional


Quim Pedret

Comentarios

Entradas populares