'Em sento molt orgullós de ser ciutadà d'aquest país, que té per President Artur Mas',by Quim Pedret

'Em sento molt orgullós de ser president d'aquest país' 'Artur Mas'

'Em sento molt orgullós de ser ciutadà d'aquest país, que té per President Artur Mas'


'I em sento molt cofoi i orgullós de tindre un amic molt bona persona, que es diu Artur', així com de tots els amics de veritat que tinc, es diguin com es diguin'
'Quim'


"Avui he sigut un pèl dur amb un gran amic perquè m'ha agafat amb sang freda i quan li 'rota' em toca els ous, ja que és una mica 'cabronet' (paraules seves). Deu ser perquè és de Cal Calciner de Roses. Serà que som família i fot més de 30 anys que ens arrepleguem....per aquets mons de deu
Després de reposar li he dit: 'Nen, gual m'has agafat en mal moment, però de veritat t'ho dic i amb tota l'estima que saps que et tinc, a vegades no t'entenc de res o potser no vull entendre"
No sé.
Artur Mas es en Mas, no és en Jordi Pujol..... (per haver estudiat amb una escola de frares, no necessàriament et fas frare, oi?) Doncs això...
Artur Mas no és Convergència, Mas no es pujolista, Mas és arturista', Mas és el president de tots. Li agradi o no al frare Oriolet i d'altres personatjes

Mas s'ha carregat moltes coses a l'esquena, inclosa una possible responsabilitat penal el diumenge passat, per molts un diumenge de 'fireta' altrament dit 9N.
Mas si ha fotut una coça a qui sigui, dons molt bé, abans que li hi fotessin a ell, perfecte, i millor callo... alguns sabem alguns noms.....oi?
No tinc cap tendència política i ho saps. No em punxis. I tu, i d'altres 'dale que dale i duru que duru' No tinc vicis estranys

M'agrada escriure de política i dels polítics i si en 'pesco' a un o dos 'els treballem', ja que els paguem i els sofrim i si m'ho demanen bé,també els aconsello (modèstia a part)
De fet, a alguns els aconsellaria que tornessin a casa seva shshshs, però com deia no tinc idees perversament politiques

Artur Mas és el nostre president (i sembla que alguns, a intermitències, obliden aquest fet).... A l'Artur Mas un dia 'tot deu' l'estima i fins i tot van en peregrinació a la Generalitat, a fer fotos, 'selfyes' i altres collonades i l'endemà, després de llegir els diaris de torn, es 'caguen' damunt d'ell ... Oh!... i es queden tan amples i algun fins hi tot, són alcaldes o alcaldables. Ves per on!
Que viatgin més i llegeixin menys diaris. Es distrauran molt més L'Òstia nano!!
Mas és bo i dolent a estones, deu ser com el riu Guadiana

Amic Calciner, respecto en Mas com vaig respectar el teu amic Pasqual Maragall i en Josep Montilla, encara que no sigui el mateix afecte personal que vaig tindre amb els presidents Josep Tarradellas i Joan al nostre poble i per en Jordi Pujol i Soley (a Premia de Dalt, ara fa 34 anys), per molt pressumte corrupte o 'lladregot' que pugui ser ell o la seva família, també el respecto. Clar i per molt dolgut que jo estigui
Maragall i Montilla varen passar per la Generalitat sense fer massa soroll. Cert és que en Montilla amb més pena que glòria, però es varen ajuntar amb una colla de 'tarugus', que aleshores hi havia a IC-Verds i que encara en queden uns quants, i els d'ERC, liderats pel 'llumbreres' del Pep Carod-Rovira, que quasi ell solet es carrega el país, i part de Perpinyà (anava al cinema amb cotxe oficial) No et fot!
Saps, que en cap moment, t'he volgut dir res mal dit. El que passa és que em treu de polleguera veure escrits de gent, que diu que sap el que pensa en Mas, o la mare que em va parir (e.p.d)
El Facebook (xarxes anti-social), comence fer.me en alguns murs, el mateix fàstic que sortir al carrer de algun poble i que alguns (pocs) ens girin la cara per opinar o pensar diferent que els que es creuen poderosos, manen o amos del 'Cortijo' ... Quatre mafiosos de 'calderilla' (L'Aristocràcia del Barri, el millor de cada casa, que diría el mestre J.M.Serrat)
I que punyales saben els mitjans i molta gent del que pensa el President, tu, jo o l'altre? Si potser el que pensa en Mas, tu o jo, no ho saben ni les nostres dones....Òstia nen!
Hi ha tants il·luminats que llegeixen el pensament a 'tot deu' i ho saben tot de tots i alguns que quasi els tinc a tocar a uns quilòmetres, tenen o tenien títol de 'salvadors de la pàtria' i manaven molt. Alça Manuela!
Quanta, quanta, quanta matèria gris, la llet!!
Collons!...
Potser els catalans hauríem de posar fre a totes aquestes 'parides' amb molta mala llet amb tants insults i estirabots i lluitar junts. Òstia!
Lluitem per fer una Catalunya millor i fem.ho pels nostres fills i els nostres néts... que no sentin vergonya de nosaltres Ells es mereixen el millor i els hi regalem odis

Que vols que li donen la raó al toix de l'Aznar i solets ens carreguem Catalunya? Jo no
Salvi Salut amic Una abraçada Cuidat
Salut amics Quim Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares