Ona Vilamalla, la nostra emissora amiga, by Quim Pedret





                   

                                          Radio Ona Vilamalla matí 30 de novembre de 2014



                   Radio Ona Vilamalla, després del temporal de pluja del 29 de novembre de 2014




    Amics
    Personalment em sento trist.
    L'emissora que desde fa uns anys la sento una mica meva, on vaig arribar de la mà d'en Josep Tubert , del Guillem Pluja Morato de la Eli Elisabet Gil del Jordi Bueso Martinez del Dani Pages Xucla i de tots, ha quedat molt malmesa per l'aigua.

    Desde el meu raconet del Facebook, us envio a tots, amics, companys i col·laboradors de Ràdio Ona Vilamalla, "l'Emissora que mai falla com diuen cada dissabte, els amics Guillém i Jordi", a tots una abraçada molt forta


    Fa uns mesos l'aigua la va fer fallar i callar.


    Aquesta nit, del maleït dissabte 29 de novembre, el temps ha tornat a fer una mala passada.


    Caldrà fer sacrificis, però estic segur i desitjem que aviat tindrem "El temps i algu més" i tota la programació del dial Ona Vilamalla 107.9 FM

    Amics, l'Empordà i on arribin les ones i la xarxa, tornarem a escoltar la veu de tots, i a tots els que estimem la ràdio i en especial la nostra emissora amiga, "Ona Vilamolla" (com l'anomena la nostra estimada Tieta Cisqueta Maluc Pi nascuda a Garriguella, i veïna de Pixajuïga) que tants bons moments i records ens ha donat i ens donarà amb les 'nopifies' del http://www.gironanoticies.com/notix/ i forçes tips de riure !

    Que tinguem molta sort.

    Ningú dels que estimen la ràdio ens farà callar



    Quim Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares