'Prostitutes' penedides, by Quim Pedret

Escrit fet amb tot el 'carinyo' per alguns que són una mena de 'putes penedides', ja que un dia per ells, el President Mas és collonut i l'endemà pels mateixos, és una merda punxada en un pal.
I sempre clar i fort diré: 'Mas no ha jugat mai a la puta i la Ramoneta'. NO

Com deia la meva àvia (e.p.d.).... Artur Mas, és i será sempre.... 'Més puta, que bonic' (traducció: 'Es un home molt hàbil i molt llest')
Quin país!



"El Govern de Catalunya mai farà res que vagi en contra de la llibertat d'expressió dels ciutadans de Catalunya i ha respectat en tot moment els desitjos de milions de catalans, que han demanat a Artur Mas que els porti a un estat Federal o Independent"

On està la il.legalitat o la falta de paraula del nostre President?

Artur Mas està ‘jugant’ amb les seves armes polítiques? Si, com tots. I això no és raonable? Si
Perquè hem de lapidar al nostre President, quan encara no hem arribat a una resolució final del proper diumenge, amb una possible il.legalitat, o no tan il.legal?

Temps? Poc En queda poc, però la partida no ha acabat I el xoc de trens és evitable, per ambdues parts SI
Estic fart de debats estèrils i el meu nivell de debats es massa estricte.
Estic fart de ‘escombraries’ , ‘collonades’ i ‘rucades’
Només veig escrits i més escrits de pobres inútils, que són pelegrins vers a Itaca’s i més Itaca’s I només esperen la cadira a una conselleria i un 'putu' ME GUSTA i que guay ets..... però el país, els importa una merda


Ara bromes poques, ens juguem el SOM o no SOM ni serem res, o com deia jo ahir, abans que jo fos bloquejat per un element perillós d'ERC, que vol ser alcalde (ja te conya):
“Amb les ànsies d'Oriol Junqueras de ser el President de la Catalunya Independent, igual ens quedem amb el cul a l'aire i/o serem una merda punxada en un pal”
Si el meus dos avis (d'ERC) aixequessin el cap, repartiríen òsties a tort i a dret i en Josep Tarradelles s'amagaria un altre cop a la tomba del meu poble a Cervelló


Jo vull el millor per a Catalunya, l'ERC d'ara vol el poder, i esperar unes eleccions anticipades on suposadament podria guanyar………. però no declararia cap Independència, fins a esperar un debilitament de govern de Madrid, a favor de la formació ‘Podemos’ i llavors atacar amb la Independència. És un mal plantejament? No. Clar que no.
Però que no menteixin més al poble català, amb les ‘seves’ 'troles' de jesuïtes i 'putes penedides ploraneres' i el seu lema: 'Tenim molta' Si ten la pressa del pebrots. Els falta vergonya, criteri, memoria i lideratge!

Però si un dia Junqueras, fos escollit President de la Generalitat de Catalunya, que déu ens agafi confessats. Jo marxo de Catalunya.
En el seu moment l’inútil del Carod Rovira, va destrossar el país, per això no puc ni vull imaginar que pot fer ERC soleta devant una caixa, amb la quantitat d'inútils que té repartits per tot el país, Catalunya, es el meu país.

Que déu ens enxampi confessats i que Artur Mas no perdi la imaginació, el rumb, ni les forces.
Que passi el que Déu vulgui (sóc agnòstic,gràcies a Deu)


Salut i Amén


Quim Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares