'El matí de Matinada' Aristòtils i la mare que el va parir, by Quim Pedret


'El matí de Matinada' 


Qui em va 'manar' a mi estudiar lògica aristotèlica?


D'ençà que estudio Aristòtils i la seva lògica amb el sil·logismes i premisses,

acabaré mig ximple


Els veïns dels meus veïns, són els meus veïns!
Els amics dels meus veïns, no sé si son els meus amics!

Els amics dels meus dels meus fills, no són nesesariament els meus fills!

Els fills dels meus fills, mai serán els meus fills! 

Quines coses més curioses té la vida... i les matematiques!!

Oi?


Comencem un altra vegada


Els veïns dels meus veïns, són els meus veïns!
Els amics dels meus veïns, no sé si són els meus amics!
Els amics dels meus fills, no són necessàriament els meus amics!
Els meus amics, mai seran fills meus!
Els fills dels meus fills, mai seran els meus fills!
Però els meus fills, sempre seran els meus amics!

I els meus fills, seran veïns meus?


Ara!






Quim Pedret i Rovira


Comentarios

Entradas populares