La Pintura del Sergi Pedret, by Ona Radio Quim Pedret

'La Gallineta' ha dit que.... no vol pondré un altre ou, de moment!
Ara estava en plena conversa, amb la meva gallina i li he dit: 'Mira noia, aquesta música i aquestes pintures m'encanten i jo tinc pell de gallina, tu tens pell d'home'? No m'ha contestat. Emoticono smile
Després li he dit, en to de conya (creia que era molt de la broma), escolta nena: 'Gallina vella, fa bon caldo?' No m'ha contestat i m'ha mirat malament i ara està posant un ou o dos?
"Això de pondre l'ou/ous (sobre la taula) deu ser acollonant" Una meravella increïblement real?
Pare-perdoneu-me
Molt bona nit!
El Sergi Pedret i Kudryashova vist per ell mateix Tempera sobre cartulina 50x70 i Acricrilic sobre paper de 70x90 Març-Abril 2014 Alt Empordà Vilajuïga

Comentarios

Entradas populares