Un camí de Roses Iª , by Quim Pedret

Un camí de Roses Iª 

Va dir Mark Twain:

“Hi ha dos dies importants en la vida, el dia que neixes i el dia que descobreixes perquè has nascut”.

T'has preguntat alguna vegada quin és el sentit de la teva vida? Para què estàs aquí? Quina missió tens com a ésser humà?
Hi ha gent que ‘plega’ i cap el prestatje sense esbrinar perquè ha vingut; espero no estar entre ells…

És necessari transcendir i intentar entendre els perquès o bé hem de transitar sense fer-nos massa preguntes?…jo crec que va segons les persones; els curiosos i inquiets necessiten respostes, uns altres simplement es deixen portar sense preguntar, com postura és la millor?, no tinc resposta per a això, crec que cadascun tria, perquè fins i tots el no triar. també és una elecció. O una bona tria
Molts em direu: ‘Quim, és necessari aquesta arrencada filosòfica?, tampoc tinc resposta per a això, heu de perdonar-me, deu ser la tramontana.

No és la meva intenció entrar en terrenys filosòfics ni espirituals, però sí convidar a fer una reflexió sobre el que fem amb la noatra vida i ‘ajudar’ a prendre consciència que només tenim una oportunitat, una vida per fer el que realment hem vingut a fer.

Hi ha persones que prefereixen no qüestionar-se aquestes coses per evitar trobar-se amb alguna cosa que no els agradi: "És millor viure sense pensar".

Els regalo una frase meva:

“Quan descobrim els ‘perquès’ ingressem en la calma, miren i caminen diferent”



Quim Pedret, Escriptor





Comentarios

Entradas populares