Per el meu amic,le petit prince!, by Quim Pedret

Per el meu amic!

Les amistats estan fetes de trossets
Trosset de temps que vivim
El que importa no és la quantitat de temps que passem amb cada amic, sinó la seva qualitat
Cinc minuts, poden tenir més importància que un dia sencer
Algunes amistats estan fetes de riures i plors compartits; altres, d’hores d’escola i n’hi ha que neixen sense que sapiguem ben bé ni perquè.
Potser de silencis, de simpatia mútua o sense cap explicació
Avui dia n’hi ha amistats que estan fetes quasi sols per correus electrònics, telefons, xarxes i no per això són menys importants. Diferent? Potser si, però no menys valuoses
Els temps amb l’amic és temps guanyat, aprofitat i viscut
L’amic em fa important, quan amb la seva absència soc capaç de riure o plorar, de sentir nostàlgia, pena o alegria i en aquell instant, sentir.lo ben a prop meu.
Guardo cada dia aquests trossets de ben dins del meu cor. Són el meu tresor
Quan hem sento sol trec l’amic que m’acompanya
Gràcies pels trossets que m’has regalat

'Le Petit Prince' i jo


Quim Pedret 

Comentarios

Entradas populares