Exposiciò Elena Kudry al Cafe SI US PLAU de Roses 2009



L’Elena Kudry estarà a ROSES al Cafè SI US PLAU diumenge 11 d’Octubre 2009 a les 19 hores per a presentar les pintures, fotografies i altres obres fetes amb motiu de la representació a Colòmbia de l’Opera ‘La Petita Flauta de Mozart’. La presentació anirá a càrrec del Mestre Guerassim Voronkov, Director de la Orquestra del Gran Teatre del Liceu.

Ah se m’oblidava, us envio una salutació a tots i us saludaré a tots, un per un i os presentaré a la meva esposa Elena Kudry i al Músic Guerassim Voronkok

El Quim Pedret de Roses


20091008035855-invitacion-elena-kudry.jpg Exposiciò de l’ELENA KUDRY al Cafe SI US PLAU de Roses


Hola a tots
En primer lloc us enviu una salutació amb simpatia a tot els lectors d’aquesta pàgina, als veïns de Roses i a tots els que ens agrada la música, l’art en general i un cafetonet.

Amb sep greu no poder convidar-vos un en persona un per un, però des d’aquí us convido a compartir una estona i un refresc en el Cafè SI US PLAU de Roses el diumenge dia 11 d’Octubre a les 7 de la tarda i alhora us podré ensenyar els últims treballs pictòrics que he realitzat i que he tingut la sort de treballar amb el Director del Conservatori de Música i de l’Orquestra del Gran Teatre del Liceu, el meu compatriota i veï de Barcelona, el Mestre Guerassim Voronkov.

També us faré una pinzellada dels treballs que estic fent sobre els Carnavales, catalans i russos, ja que sóc concient, pel meu marit el Quim Pedret de Roses, que vosaltres la gent de Roses viviu amb gran passió els Carnavals.

Tant si podeu vindre o no, us estic sincerament agraïda i rebeu una cordial salutació a tots desde Vilajuïga.

Ens veiem

Elena Kudryashova






 

Comentarios

Entradas populares