Al Callao de Madrid, by Quim Pedret

A vegades no cal sortir ni de casa per veure coses precioses que tenim davant o al damunt
He volgut posar aquets Colage de fotografies dels meus i els vostres núvols, perquè és el que veig desde la finestra de casa a Vilajuïga
Aquest és el meu i el vostre cel i aquest any, en entrar la primavera, ha fet 50 anys que el meu pare em va introduir el món de la fotografia i això em dedico desde llavors,
Moltes gracies a ell, en Martí Pedret i també al meu avi Quimet Rovira, que als dos anys, em varen penjar una càmera de fotos al coll.
Salut amics
 
 
 
 
Quim Pedret a Madrid (Foto. Marti Pedret Martín)




 Aquí tenia 10 anys... Quins recorts !!
Recordo perfectament la cámara del meu pare (penjada al coll) 
 
 
 
Quim Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares