Duran I de Lapaolandia, lo meu 'Capo Pelat', by Quim Ona Radio Pedret

I lo que te rondaré morena !!

Portem llargs mesos parlant de la doble pregunteta del 'possible' referèndum català del mes de novembre, queden vuit mesos llargs per al joiós dia; no crec que els meus nervis aguantin tants debats i articles d'opinió. No crec

 Avui, per fi m'he fet un propòsit.................Prouuuuuu, me'n vaig a veure col·lecció completa dels grans del cinema, l'Esteso i en Pajares, Bud Spencer i Terence Hill, escoltaré tots els CD de José Luis Perales, Luis Aguilé i José Vélez, el Duo Dinámico i per fer país, la incombustible Núria Feliu i mentre aniré llegint les obres completes de.... Franz Kafka que m'animen molt. Ja he penjat un lletreret a la porta del despatx (Do not disturb, genius at work)... shshsshs

I si dema miro "Salvame de Luxe?... igual tinc sort i surt la incommensurable Pilarin Rahola, musa divina i celestial, d'una mena de catalanisme caspós, que ella sap vendre molt be a Madrid. Ai uix!
I no era més divertit parlar del Duran de Lleida I el Gran, manitu i geni de lo gran 'Capo Pelat'?

Amics jo baixo aquí, molt bona tarda tingueu

Mossen Quim Pedret

Comentarios

Entradas populares