Dia Internacional de l'home? by Quim Pedret

Avui a la matinada he penjat (em partia el cul de riure) una frase del mestre EL PERICH, alguns l'han classificat de masclista (són opinions). No crec que ho sigui.

La frase era la següent...."El mejor control de natalidad sería que las mujer...es pusieran huevos. Que se quiere tener un hijo, se incuba; que no se quiere tener, nos podemos hacer un huevo frito"
Va donar la casualitat que avui 7 de març és el Dia de la Dona i jo no ho sabia, ja que a casa per motius de nacionalitat (de la dona) es celebra amb molta ‘pompa’ el 8 de març

Jo res de un sol dia, jo sempre dic.... DIES, ja que CADA dia, totes les dones estan molt guapes, molt bones i sempre treballen i la majoria manen a dins i fora de casa i molt bé.





Molts em pregunten per quant faran un dia el Dia Internacional de l'Home, jo els diria que es fessin russos, ells (els russos) ho celebren el 13 de febrer (que és una mena de dia del soldat o alguna cosa semblant), però els diria que aquí no és molt recomanable celebrar res tal dia com aquest, millor no posar un Tejero a la teva vida, ja que pots tindre l'angoixa assegurada de per vida

Altres em pregunten: Perquè les dones poden dir: 'Som feministes' i els homes no podem dir: Sóc un masclista? Doncs no se ¡!

Serà que el feminisme porta una càrrega de comandament i elles ja ens diuen que no podem ser ni dir que som masclistes i també tenim de ser obedients sempre I a les hores un amic m'ha dit: ‘Quim, que no és el mateix’, Jo li he dit: ‘El que no és mateix?’
Si home, mira... el feminisme es igualtat entre sexes, el masclisme es falsa superioritat de l'home sobre la dona i el 'hembrisme' (maxorras) es falsa superioritat de la dona sobre l'home
Bé, crec que ho entès bastant bé, però jo li he dit: 'Jo no volia, ni vull, ni voldré que la meva dona sigui igual que jo, si fos aixi m'hauria casat amb un home, o amb qualsevol altre animal irracional' et sembla bé?
Quim que no entès res home! Quin caràcter té el Jaume Perich ¡ (l’amic del José Luis Perales) ho recordeu?
 
 
 
Quim Pedret Rovira

 

Comentarios

Entradas populares