Messi em fa perdre la barba, by Quim Pedret

Els sis gols que vaig pronosticar que faria Messi en dues setmanes, primer tres davant l'Osasuna i els tres d'ahir diumenge (total sis), m'han costat que em tregui la meva 'fermosa' i interessant barba, o 'perilla'

 Sense conyes
!!




En Sergi, el meu fill petit, m'ha dit que en el seu lloc em pintara un bigoti negre o marró, com el de Grouxo Marx (no és cap conya, és un artista de tres parells de pebrots....i li estem preparant la seva primera exposició, amb tres anys i mig)
El fotut del cas, és que no vaig apostar ni un sol euro. Si m'haguessin pagat un euro per cada pel afaitat, em 'fotu' ric, a costa del Realissim Madrid
 
 
 
 
El meu gran Grouxo, Rufus Firefly
 

Quina creu, viure amb tants artistes a casa!
 
 

Quim Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares