Com si fos un petit adeu, com una papalona by Quim Pedret

Setembre 2014

"Deixaré per uns temps aquest 'compte' només amb les "Coses Meves", amb les meves poesies, cançons, fotografies i els meus quadres per un temps, mentre decideixo si un dia el tanco del tot

En aquests temps tan difícils i esquerps, s'està f
altant molt al respecte i es 'sent' dia a dia 


 
 
'Papallona de metall'       Autor Quim Pedret
 
 

 Pintura Esmalt obre metall rovellat 40x50 (particular)
 
 

 Hi ha menyspreu a tort i dret que arriba al mateix carrer i massa sovint es una cosa normal, sembla que és la millor forma d'expressar la ignorància, complexes i carències que tenen molts, sobre tot els infeliços pobres d'esperit.

Si algú vol començar a fer neteja, pot fer.ho sense cap mena de dubte. Entenc que alguns de vosaltres (pocs) us podeu sentir identificats amb gent que no aporta res de bo, al contrari, a la meva vida, la vida dels meus amics i la meva familia.

Si un dia tanco el Facebook definitivament, serà realment per defensar la meva vida, el meu criteri, la meva moralitat i la dels que realment aquí (a la xarxa) i al carrer, que dia a dia, i any rere any, m'han demostrat que son bona gent i així ells també estaran lluny de tanta mediocritat




I alhora, no permeteu que us vulguin fer callar amb intimidacions, amenaces o insults. 

No deixeu que vulguin convertir.us en víctimes, ni en totxos útils, ni en botxins.
No som titelles, ni som bufons.

Som dones i homes lliures pensadors sempre.
No premeu mai el punys, si no voleu cap mena de violencia, i fugiu sempre del que no us agrada i us revolta l'estomac, solament en aquest cas no cal lluitar, ja que el poder de l'home acomplexat ens pot mentjar la nostra energia.

No accepteu que mai ningú, us vulgui definir la vostra vida, ni el vostre camí

Sigueu sempre vosaltres.
Solament així tindreu assegurat un mínim de la vostra felicitat"


Cordialment

Quim Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares