Estimades Dones 4º Poema, by Quim Pedret

....del meu llibre 'ESTIMADES DONES'




 "La meva poesia neix
d'un mon de color i so.
I per les nits sense temps
d'un fosc silenci...

pren la forma del vers.
El front em dóna les lletres
que desprès es fan idees.
La mà tremolosa perfila
els nervis que bufant
empenten els dits.

Amb la força del meus versos
obro camins als poemes.
Sóc arbre de soca-rel
i les branques s'enfilen
a la profunditat dels cels.
La meva vida és un llibre obert
en qualsevol pàgina hi trobareu sentiment.
Les meves veritats són de fe i d'esperança
i treballo per què avui
es faci demà.

Poso ales a l’esperit de les coses
per poder volar de la matèria que em fa nosa.
Afegeixo hores al temps que m'envolta
i així robo l'engany de la nostra espera.
Sóc de carn i ossos que pateix i s'alimenta
i també ànima que somia.
Sóc home de dubtes, i no sempre, d‘encert en la vida,
però sé a on acaba la veritat,
i comença la mentida.

A voltes he confós realitat en bellesa
però estimo les coses per la seva essència.
Sóc bàlsam que vol guarir a l’amic
i verí pel botxí.
A voltes he fet de l’error, violència
però mai faré d'ella ciència

Sóc com un cranc
que emergeix de un societat incorrecta
Un perfil d'un temps,
d’un dibuix concret.
Els colors del meu esperit
són els tons del pinzell
que van pintant l’etern.




                          Fotografia a Sils de l'any 1987  "Aigua entre dos vidres" Quim Pedret




© quim pedret 1995
Registre de la Propietat Intel·lectual
 
 
 
 
Pujat pel Ona Radio Pedret

Comentarios

Entradas populares