Més de tres pits, ja no hi caben oi?, by Quim Pedret

Tres pits!
Una vegada li vaig explicar a un amic una mena de 'acudit' dolent. Deia així: A tu t'agraden les dones amb molt de pit? Em va dir: 'No sé, segons', i jo li vaig dir: 'A mi, si en tenen més de dos, ja em faria fastig'
Avui el meu amic crec que per 'venjança' m'ha passat el retall d'aquesta atrevida noia
I ara que li dic jo al meu amic?
Si en tenen més de quatre, premo a córrer?
...

Més de tres pits.... ja no hi caben, crec

Diuen les males llengües que estan buscant al metge cirurgiá, per fotral a la presó

 
 
I diu l'amic Lluís Català:
P
Cada vegada que parlen dels pits de les dones, em recorden una cançoneta que la mare em cantava de petit. MANS MANETES TOQUEU LES TETES ´TOCA-LES BÉ QUE SON BONIQUES...
Renoi em va quedar un vici de per vida.


 

I és que mai podem fer conya de res!
I si el amics em diuen: 'Quim ets un friki' ?
Apa !!
Mireu el 'Salvame de Luju', que potser surt en pilotes. Quina pasada!!
Salut



Quim Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares