Aquest és un dels camins!., by Quim Pedret

"Aquest és un dels camins!...

Molts fan, el que a mi em varen ensenyar a fer de petit a l'escola i m'agradaria poder seguin fent i ajudant de la forma que pugui i sàpiga
...
Avui a Roses, el meu poble adoptat, m'han fet sentir molt bé!

"No fa masses dies que vaig ensopegar amb un aparell, un aparell que serveix per portar als necessitats a fer un bany a mar. En diuen 'aquàtic-amfibi' i la Creu Roja crec que en te tres.
Doncs a la Plaça de les Botxes (davant del Cafè-Bar 'Si us Plau'), quasi vaig de 'morros' per terra amb un d'ells... alguns que em llegiu, vàreu ser testimonis directes del meu petit entrebanc, (sóc un terrible despistat)

Avui he tornat a tornar a 'ensopegar' amb el mateix 'amfibi', però ha sigut d'un altre forma.
Mentrestant el meu fill petit es banyava amb la mare, he pogut ser testimoni directe de com som i com volem ser tots, es dir, ser millors persones.
Amics de Roses, m'agradat molt la manera d'actuar de les noies i nois de la Creu Roja. He seguit en tot moment com portaven a una senyora a dins del mar i he pogut parlar amb les noies que l'han ajudat. Dues noies que durant la setmana estudien Assistent Social i Infermeria respectivament I el cap de setmana se senten contents de la seva tasca i feina (si, si és la seva feina, però cal ser.hi i fer.la) i això no els treu cap mèrit. De cap manera!
Tenim futur!
Si, molt futur com a poble i tenim gent amb ganes que cada dia el món sigui un xic millor i amb molta més humanitat i proximitat si cal.

De tots depèn el nostre estat de benestar.
El camí alguns ja l'estan posant (poseu les associacions que vulgueu (jo segur que n'oblidaria moltes) i seguiu endavant
Felicitats a tots els que d'una manera o altre es 'belluguen' dia a dia, per fer un Roses millor"

 
Enhorabona a tots per ajudar.nos a ser més lliures, en el sentit més ampli de la paraula


 
 
El personal de la Creu Roja de Roses, en pocs minuts porta a una banyista a l'aigua. El vídeo te una durada d'un minut 'En un minut a la platja' Felicitats! ...
 
 
 
Quim Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares