Mas es el meu President i l'Artur el meu amic, by Quim pedret

Els diaris diuen: ‘Artur Mas, descarta la consulta’

"Si beveu, no debatiu, ni escriviu, no puc debatir ni escriure per vosaltres" Quim Pedret

“Dons jo dic: 'Jo d'en Mas no descarto res, ni descartaré mai l'Artur Mas, ni com el meu President, ni com el meu amic” (el primer càrrec, els vots del poble me'l podem treure, el segon privilegi, no m’ho treurà mai ningú)

President, el que decideixis pel país, sé que serà el millor per tots. Tinc tota la plena confiança amb el que avui és el meu president Artur Mas........ i també (i perquè no?) en un futur pròxim, torna a... ser
President, d'una Catalunya 'diferent' i millor

Siguem clars... Algú amb dos dits de front, creu que el President Mas s'aixeca cada matí pensant a quant milions de catalans donarà pel sac?

No fotem conyes!!

Que les forces no et fallin President Estem aquí! Estem al teu costat!




Quim Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares