"Si beveu, no debatiu, ni escriviu, no puc debatir, ni puc escriure per vosaltres" ,by Quim Pedret

"Si beveu, no debatiu, ni escriviu, no puc debatre, ni puc escriure per vosaltres" (Quim Pedret)





Els diaris diuen: ‘Artur Mas, descarta la consulta autoritzada per Madrid’…
Els diarins diueen....
i els diaris dieun i duen i diuen

...

“Dons jo dic: 'Jo d'en Mas no descarto res, ni descartaré mai l'Artur Mas, ni com el meu President, ni com el meu amic” (el primer càrrec, els vots del poble me'l podem treure, el segon privilegi, no m’ho treurà mai ningú)
President,, el que decideixis pel país, sé que serà el millor per tots. Tinc tota la plena confiança amb el que avui és el meu president, Artur Mas i Gavarró

Ell es historia i la historia de Mas es llegirá al llibres de texte a les escoles, la dels que li possen els pals a les rodes, no crec... igual surten a les págines dels diaris per per altres coses, que sincerament no desitjo, ni pell ells, ni per Catalunya, el meu país









Quim Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares