Montse Mindán i Cortada Alcaldessa de Roses, by Quim Pedret

Carta a l’Alcaldessa de Roses i candidata a les properes eleccions del mes de Maig

Benvolguda Montse:

No acostumo, i ho saps molt bé, a 'penjar' quasi res al teu mur del Facebook, no sé molt bé perquè és, però és així.
Però avui, em sento amb la 'agradable obligació' de fer.ho públic. Sé que m'entendràs i molts amics teus (pensin com pensin i del 'color' que siguin) que també són amics meus, sabran perdonar.me tal atreviment i declaració d'intencions



 
Montserrat Mindán i Cortada   Fotografia Quim Pedret i Rovira


Recordes els desitjos, tant de la meva esposa Elena com meus, de fa uns anys, en vers el teu futur? Si, els recordes, ho sé
Doncs ara quasi està a punt d'arribar l'hora, la teva.
No és l'hora de cap mena d'herència, ni millor, ni pitjor, ja que tenim, i així haguera de ser sempre, cal respectar el que altres que varen intentar o varen fer, bé o no tan bé, per Roses.


Ara et toca tu..... que el poble confiï en les teves bones intencions i per sobre de tot, pels teus actes

Saps que no sé, ni puc, ni vull callar.me res, i així t'ho dic.

Desitjo sincerament i també des de la meva 'mitja objectivitat' (donat que tenim bons amics comuns, que ens desitgen sempre 'coses boniques', com diu el meu fill petit Sergi) que puguis escollir amb tota llibertat els teus companys, per fer una bona llista vers l'alcaldia de Roses i que aquesta sigui la millor, per arribar a fer un bon equip de govern, sense cap mena de crosses, per poder assolir, tal com vols, el ser una bona alcaldessa, pels que els que creiem que ens mereixem la millor....

En Tagore un dia va dir, "Jo no trio el millor, el millor m'escolleix a mi" (aquest és el missatge, que el poble a partir d'ara ha de rebre de tu)


 
Montse Mindán i Cortada, Alcaldessa de Roses      Fotografia  Quim Pedret i Rovira


"Escolleix el millor poble, que ells ja t'escolliran a tu!". Pots estar segura


Desitjo a la candidata, a la dels que som i/o ens sentim del poble, que té d'arribar el dia que puguis demostrar a 'els teus', dia a dia, amb els teus fets que fas el millor, i fer veure, als que potser NO et votaran, que estan i estaven equivocats de NO fer.ho
Crec que aquest és el teu repte i el de tot bon polític.
Tot això, tan sols deprendrà de tu, si arriba el dia, bona amiga

Rep una sincera abraçada, 'dona confiada i de molt bona fe' (cosa molt bona), perquè cada un es té d'acceptar i mostrar tal com és i que ens acceptin tal com som, ja que si no fos així, estaríem enganyant.nos a nosaltres mateixos i als nostres amics i veïns
Molta sort Montse
Una forta abraçada, ahh! i moltes felicitats




Quim Pedret Rovira

Comentarios

Entradas populares