Dites meves i les meves frases, by Quim Pedret

17 d'Octubre 2014




Les Meves Frases        (Epigrames)

"Sinó tinguesim res, seriem molt pobres" 1978

"La Independència de Catalunya és ara com ara, un taló bancari sense fons"


“Quan algú plora perquè no aconsegueix alguna cosa, solament indica una cosa. Que no és capaç d'aconseguir el que vol”


Tots lluitem per alguna cosa, em deia el meu amic, i jo li vaig dir: 'Si, però cal saber molt bé perquè i com lluitem i amb quines armes. No tot és vàlid per arribar al nostre fi, fi que creiem que és el bo i tot i així podem estar equivocats"


"La teva actitud emocional de plor, és una inseguretat, que gairebé sempre va de la mà amb una baixa autoestima"


"Si beveu, no debateu, ni escriviu, no puc debatí, ni puc escriure per vosaltres"


“Jo també ploro i ho faig molt sovint, però els meus motius de plor no són la frustració de no arribar...... Jo ploro perquè veig els meus fills, la meva família i als meus amics feliços d'haver pogut arribar a fer el que més volien a la vida”


"No hi ha raó per sofrir. 
L'única raó per la qual sofreixes és perquè així tu ho exigeixes. Si observes la teva vida trobaràs moltes excuses per sofrir, però cap raó vàlida. 

El mateix és aplicable a la felicitat. 

L'única raó per la qual ets feliç és perquè tu decideixes ser feliç. La felicitat és una elecció, com també ho és el sofriment"


"Yo no me acuerdo de mis principios, si acaso ya os contare mis finales"  novembre 2014





Quim Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares