Artur, el meu amic by Quim Pedret

Avui volia fer un petit escrit sobre els polítics i 'les seves conyes' i ja que els consumistes i el Sr. Isidoro Alvarez (el jefe del Corte Inglés) d'avui en fan el 'Dia del Padre', i veient com esta el patí polític a Catalunya i el meu bon humor, he convertit el que resta de dia en el 'dia del fill' (en tinc tres) No es cosa fàcil !!!... i aprofitant que el patí de Catalunya està de pena, li envio un missatge a l'Artur Mas, que apart de President del meu país, es el meu amic (pesi a qui li pesi), també es com el meu pare, el meu germà i el meu fill espiritual i quasi també es l'Esperit Sant, per dir.li: "Amic, amb sembla que NO anem gaire be, no no no. Ja se que et va tocar governar amb l'Oriol (alcalde de Sant Vicent dels Horts)
Que podies esperar del dos Tripartits? I donç que pots esperar de una línea de succeció de la trunada ERC del parent Carod, molt amic i parent que siguem del nostre amic i cosí Vicenç Pedret Clemente? eh?
Be, no pasa res. Som humans tanmateix (Pare Llimona)
Be, espero que rebràs aquest missatge amb el bon humor que saps anar per la vida.
Vinga, una abraçada... i pensa amic Artur, que tot i que no voguem celebrar.ho, avui, demà i demà pasat son els dies del 'papá' i tos dos en tenim tres... de fills.
Maldecaps tu en tens mes. Estem al teu costat, malgrat les meves critiques
Cordialment
 
Amen

El Quim i familia

Comentarios

Entradas populares