El Virus boigos nois, by Quim Pedret

L'Aristocràcia del Barri (el millor de cada casa)
Quino te un all, (España fa olor a all), te una ceba, i qui no te una ceba, pot tindre virus corrupte. Alerta Pepitu's !!
Es tal la corrupció que viu el país, que avui he descobert que hi ha corrupció fins hi tots a dins del meu ordinador.Si .
El meus estimats virus, amb els quals ja havíem fet confiança amb la majoria i amb el temps que porten a dins del meu disc dur, que inclòs ja teníem una estreta amistat, o això semblava. Ara resulta que a mes de ser corruptes i corrosius (cosa molt normal en ells i que ara es porta molt) son una colla de bandarres xoriços.
M'he trobat que falten 'agunis teclis del tecat' o me les han canviat per Sugus de xa-culata, m'han fotut i venut el mousse òptic (ara escric amb una rata, petitona, però rata) Agggss, quin fàstic !!
I a mes Inri (amén), crec que s'han canviat el router per una requalificació de les seves propietats, dins de la finca (o sigui al pati de casa meva) i en el lloc del router, ha posat una màquina d'afaitar vella, que es la meva... i els funciona..
...Sinó fos així com estaria jo parlant amb vosaltres amics del Facebusss? Eh?
Eh ? Que dius? El bus? I jo que seeeee a quina hora passa el autobús? Parlo de la 'xarxa'...Si, si, que si, que anem fent 'convivencia'..malament, però anem fent exercicis espirituals.
Eiiiiii, virusssss, deixeu-me el cableeeeee...........pareuuuuu. Colla de rates !! Aixi tot el dia...
Evidentment he cursat la corresponent denuncia amb el meu advocat i el fiscal Sr.Pasqual del Cul i Pelat, ens ha engegat a fer mil parell de punyetes, això si, molt educadament...
Al marxar, el Sr. Juez, que pasaba per el meu costat i crec que m'ha confós, m'ha dit en veu baixa: "Adios Sr. Duque, le veo en Palma...do, verdad?"
I jo molt educadament, li he dit: "Perdone garçon (noi en francés) 'señoria', creo que usted va errado, jo soy Marqués, Marqués de Pixajuïga, i muy horrado, però pobre, 'sinó li sabe greu i no amb toquis lo que no suena'
Quina colla !!
No respecten res. Es que a vegades, et tens de posar molt seriós
Quim desde  Vilajuïga sur Mer, a l'Alt Empordà

Comentarios

Entradas populares