Catalunya Independent no es un suicidi Polític by Quim Pedret


Catalunya Independent. No es cap suïcidi polític

Sinó anem cap al Harakiri i això fa molt mes mal

 

"Molt be Bosch, una gran fufetada al govern de Madrid i al impresentable del Duran i al que fa burillotes i rots al seu costat.

He estat 22 minuts del meu temps per escoltar..te. Molt be, repeteixo. Però jo em faig una pregunta: 'Que collons i fas a Madrid'? No es que no ho entenguin, no et volen escoltar, ni et voldran entendre't mai i a mes el molt llest et volia donar TILA. (Ells si que tindrien d'anar al Psiquiatra)

Alfred Bosch, NO t'imagino a França (país veí, com "Espuña") a Paris, a l'Assemblee nationale, du Palais Bourbon (no teniu de cofondre amb els animalets de la Zarzuela i altres hipòdroms) explicant als diputats francesos, tots el que els hi fots al morros a tota aquesta colla d'impresentables españols, a es dir i dir que CATALUNYA ES UN PAÍS LLIURE i que prescindeixen de nosaltres... uff!!

Potser alguns francesos t'entendrien molt millor, però crec que estaria tant fora de lloc, com fer.ho a Madrid.

Els porcs no son gaire donats als gustos dels bombons

ERC, segurament està destinada a governar Catalunya en un futur proper i no teniu de perdre el temps

O Artur Mas (com vaig dir.li) o tira endavant del carro i amb dos pebrots i per el dret o que plegui, i deixi pas al poble i que aquest surti al carrer, ja.

Que tinc de creure que el catalans som una colla de cagats?

Que tinc de compar-me una cadira com em va dir una bona amiga de Vilajuïga?

Que tenim d'esperar 300 anys mes?

Que som una colla de masoquistes? I ens agrada el que penseu...

O ERC (es a dir, una nova esquerra, molts no el vull ni regalats) tireu endavant o anem cap al sot, ja que al pas que anem...Ara tenim un desgovern i uan revolta social encoberta i tenim una manca d'oposició (vosaltres, amics d’ERC tindrieu de ser l'oposicio i sou els socis) Increíble !!! Ja es la conya!!! Anem de pet al precipici. Quin país !!!

Jo no ho havia imaginat mai (ni al pitxor dels malsons) aquest panorama dins de la meva CATALUNYA (sembla que estem asentadets al damunt de una gran cagarada) Si explota, apartartem.nos

La rància Unió (franquistes inclosos) i els que li fan costat dins de la Convergència restreta i ‘carrinclona’, (no tots), estan condemnats a desaparèixer com a partits polítics, com també desapareixeran el PSOE, el PSC, IV, i demès andròmines, o sigui es desfaran com sucre a dins de la tassa de cafè del àmbit català

Jo vull una CATALUNYA LLIURE, això no ho vull!!! Això es una vergonya.

No doneu ales als feixistes (estan a tot arreu, Bosch mira sota el llit i dins de ERC que potser també..., mai s'ha sap) ja que si 'badem' gaire, un dia ens podem trobar un Albert Rivera (CD'S) com a President del govern català (els deus no vulguin) i seria jo aleshores el que marxaria del meu país o em faria el harakiri (suïcidi japonès al ventre)

Aquesta pràctica del Japó, està abolida desde el 1873, si algun ximple la posa en marxa i aconsegueix portar-la a bon fi, m'han dit que el japoneses l'imposem fortes multes, inclòs el podem condemnar a mort per segona vegada. 

Conyes apart, o no...i parlant de la no violència, es l'hora de ser una mica Anarco-pacifistes. Jo en soc un i rebutgem la violència en la lluita per un canvi social. Però ja ho diu Els Segadors....

Crec en l'Anarquia? Si, però amb matisos

Que significa per mi l'anarquisme?

Dons per a mi, l’anarquia es la tendència i moviment polític o social, que em dona el dret de defensar la meva llibertat i la necessitat que tinc de no creure amb el poder i desaparèixer (si escau) i molt menys creure en cap poder de l'Estat español i SI creure en la meva Catalunya LLIURE. Apunta nen !!!

Bosch, has vist la cara de tòtiles i prepotents que foten les Maries restrenyides de la tribuna o taula, inclòs el impresentable Duran (íntim amic del feixistes de Madrid)

El govern d’Espuña i la conya “MARCA ESPAÑA”, crec que ja està massa 'suada' i ja fa pudor

Es com "España, que hermosa eres"?

O es mes tirant a "Spain is diferent"

Collons i tant que en son de diferents!!

Dons “Alerta Pepitu” !!

Declarar l'estat català unilateral? SI.

I per mi, NO es cap suïcidi polític. Sinó al temps, ja que torno a dir i toco fusta: ”Catalans si no espavilem, en podem trobar 'els sables' al carrer i ens tindríem de enganxar les bragues i calçotets amb xinxetes”

Ah i torno a deixar clar soc amic del meus amics, inclosos alguns polítics, però no tinc cap mena de tendència política, afortunadament, nomes em sobren el feixistes dictadors, genocides, racistes i altres de alguna especie animal en vies d'extinció

Amen

Quim Pedret i Rovira (Ideòleg)
Ciudatà del Principal de Catalunya

Comentarios

Entradas populares