El bueno, el feo i la guapa, by Quim Pedret

 Marta (Alcadessa de Figueres)

En Thomas Spieker ahir va penjar al seu mur un bon article. M'agrada. Li vaig posar que era una gran declaracio d'humor i respectuosa. Segueixo pensant el mateix
No es maco adular i admirar?
Clar que si !!

Avui l'amic Thomas m'ha dit: ... "Joaquim, la mordaçitat és una excel.lent eina per promoure el diàleg, encara que també perillosa perquè de vegades porta a qui la practica cap a la demagògia, de la que tu (presumptament) no hi entens"...

I vui, presuntament:-) i sincerament li he contestat, apart de saludar.lo cordialment i felicitar.lo per la seva feina...

Thomas, en relació a que diu en relació a la demagògia li he dit: "Ja se que es la demagògia", el que passa es que jo no la faig servir, ni vull, ni podria, ja que no soc polític, ni manipulador (que mes o menys es el mateix, sempre parlant en general).
Jo dono la meva opino (quasi sempre en to d'humor i respecte) No em paguen, ni tinc censor. Jo soc amo d eles meves paraules i se on comença i acaba el respecte. No espero res de ningú. SORT!!
No vull imposar res. La gran majoria de polítics SI. Imposem i a mes nosaltres paguem els plats que ells trenquen. Ens volen fer jugar a les seves guerres. A mi NO
Afortunadament tinc un bon principi de la meva ANARQUIA innata, cosa meravellosa que ja em be de petit. (Algus aquí al Facebuuusss en diuen gamberret) Be, tampoc pasa res

Thomas Spieker (Diari de Girona i rodalies)




Per definició, la demagògia és una forma impura de govern democràtic (demo.. que?), que consisteix en buscar i exercir el poder a profit de les masses indisciplinades. (soc un indisciplinat) Que be !!!
La demagogia es una estratègia política, per buscar sentiments, amors, odis, pors, desitjos (totes le mancances del la majoria del polítics) i així aconsegueixen populisme i amb la seva mala retòrica i la propaganda buscan tindre el suport del poble......... un poble molt borrego?. Potser SI o segurament SI
Em mi que ni hi contin. Jo... "Yo vengo de lejos y me se todos los cuentos" El poder no compta per mi, ni ell compta amb mi. Uff!! Sortosament.
Veieu i escolteu al poeta-cantant, el gran Georges Brassens: "En mi pueblo sin pretensión tengo mala reputación... yo no quiero hacer ningún daño, queriendo vivir fuera del rebaño"
I fora del remat i sense llana, s'està de conya
Jo no tinc preu. Soc lliure amb la meva llibertat i a vegades molt mes amb la meva soletat abraçadet

Amen
Molt bona Setmana Santa (tota la semana es santa?) jooo
 
 
Quim Pedret i Rovira
 

Comentarios

Entradas populares