Dos guapos i un destì, by Quim Pedret

En Thomas Spieker al aparell (Premsa i TV)
O THOMAS O HO DEIXAS

Una radiografia política o un concurs de bellesa?
1ª Part 'L'adulació'
I diu en Thomas....Na Marta Felip, es atrevida, agosarada, inclòs amb els seus desconeguts (del face no tant) i segueix... na Marta es un llamp de dona, es guapa, molt guapa, fotogènica, i ferma que et fa deixar mut. Es guapa, guapa com una dona, no com una nina, te personalitat i caràcter. Amb una bellesa interior i atractiu físic...es alta,... es altíssima Ens deixa una empremta i a primer cop d'ull et deixa una bona impressió. Estic enlluernat !!

2ª Part 'L'entrevista'
Na Marta, te formes delicades i amables, està plena de sentit comú i de raó. No es molesta amb les preguntes incomodes i dissimula com fan alguns polític de 'poca monta' (quasi tots, amic Thomas, quasi tots)
Na Marta, es creïble i vaig acabar la entrevista 'bavejant'.
No et preocupis Thomas.... Baba rai, ens tenim sempre molta mes.
 

Marta Felip i Santi Vila i Vicente




Figuerencs tots. Esteu de enhorabona, ja que teniu un adulador total, un home enamorat de la Figueres surrealista i moltes coses mes i 'enamorat' de la vostra alcaldessa, i per això crec que en Thomas Spieker es mereix el Drama d'Or de la Ciutat de Figueres, no pas el Drama de Plata, ja que aquest es dona a la Vila de Roses i desde les darreres eleccions, ja el te adjudicat de per vida, el politòleg universal i 'salvador de la patria rosinca' i que segurament aquest polític donarà fins i tot el seu nom (esperem i desitgem, que sigui en vida) a una Gran Avinguda de Roses, llàstima que aquest polític, no tingui les mateixes qualitats polítiques (son diferents), ni la mateixa BELLESA natural, que na Marta 'Figueres' i FELIP
Ja et veig fill predilecte amb la clau i un eurillo de Figueres
Que els deus us guardi als dos (tres) i a tots durant molt anys ...
Ah!!, I a en Thomas li desitjo molta mes de sort i salut, ja que en uns anys propers vol fer un programa o si mes no un petit article, dedicat a la meva humil persona (Palabrita del niño Jesús). No vull mes amics, amb un adulador com en Thomas vaig sobrat. Truquem aviat !!
AMEN
PD Adivinalles
1ª Quantes vegades en Thomas dius la paraula guapa?
2ª Us imagineu un Thomas mut?
3ª Estarà el nostre amic comú, en Santi Vila agraït tota per vida a l'amic Thomas? Contesto: Si, i molt.

No si felicitar-te per aquesta declaració d'amor visualment-polític-intel.ligent-correcte a primera vista, o felicitar-te per l'entrevista de Empordà Televisió... ‘Lo tomas o lo dejas’ O per les dues coses.. (per cert demà menjo ‘lentejas’)
Com et deia ahir al meu mur del Facebook... Endavant, que per sort encara quedes tu i l'amic Joan Armangué i...i ..i. i? Deixem.ho, no em surten els noms, ni em sortiran. No forcis Quim, no forcis....
Alguns, pocs, dos, tres? podeu fer una presentació, un debat o un article digne, amb seny, criteri, dinamisme i sentit del humor.

Quant penso amb la quantitat de debats a moltes televisions que em feien i en fan plorar... de pena.
Tenim de acabar amb aquest desgavell periodístic i polític i posar periodistes alts guapos, intel.ligents, amb cultura i modestos (mes o menys com jo) i alcaldesses que en fassin oblidar en Messi i Cia, o sigui com la Martona. Està bona, oi?
Si si, es el que pensabes i no et vas atrevir a dir.li, Thomas
Digues que Si
Tu a vegades em frenes....però jo no puc, soc aixi de sincer i així em varen parir. Si una cosa es bona, es bona, vaja com Barcelona i Roses hshsh ahh i la Figuers de la Felip
Ah! i si cal fotre canya i als teu amics polítics de proximitat (els que sabem) fes.ho. No passa res, son bastant ‘masoques’ i els paguem per això. Els tenim de treballar i donen molt de joc. No?
...Ja li deia jo fa una semana al nostre President, en un petit article: 'Amic, sinó en saps mes o no vols, plega i deixa pas". I ell em va contestar: "Si amic Quim, critica i protesta, es la teva obligació com a ciutadà, si creus que faig coses malament, cal dir.ho, cal saber.ho i cal deixar per moments de costat l'amistat". Pura poesia Te raó el punyeter !!
Que ja ho deia el meu pare: "Quien bien te quiere te hara llorar".
Company Thomas..
Sinó et coneixés de uns 31 o 32 anys i un dia, diria que t'has penjat per una de molt joveneta....però pensa que no, no i no,i recorda que el teu llloc es aqui i et deus al teu poble de Roses i als teus amics,lectors i seguidors rosincs, encara que alguns no et vulguin entendre o no puguin, per molts esforços que fassin

Vinga trempat !!
Una abraçada

Darrera posdata...
Que punyetes !! jo també vaig quedat bocabadat... Que guapa es la alcaldessa!!
Fins i tot li he demanat amistat al Facebook, a esquenes de la meva esposa. shshshsh

 Quim Pedret i Rovira 
Ideòleg Politòleg ia vegades carregat de punyetes

Ciutadà del Principat de Catalunya, de moment
 

Comentarios

Entradas populares