Carrer Nelson Mandela o el '18 de Julio', by Quim Pedret

El Partido Popular vota en contra de dar una calle a Nelson Mandela en Toledo, para que se mantenga la calle del 18 de Julio

Perquè serà que no em sorprèn?

Algú s'imagina que a Alemanya hi hagués un carrer anomenat Avgda Goebels, o Carrer Supremacia Ària o carrer Adolf Hitler?

Ja que Franco va morir i el franquisme segueix viu i 'coleando', el Partido Popular de Madrid, s'ha plantejat canviar el nom del carrer Gènova, per "Avenida Gènova del Caudillo por la Gloria de Dios"
Mandan mis huevos !! Ha dit la Botella

El PP no coneix la dignitat, ni la coneixerà mai. La majoria són neo franquistes i/o falangistes reciclats i blanquejats per la maleïda transició, que només va servir per mantenir els privilegis dels capitalistes 'mandamases' del franquisme colpista i antidemocràtic.....

I com diu un amic meu: Puc anar content ja que tenim una constitució... (Nos ha jodido mayo por no llover a tiempo !), ja que sense aquesta 'Consti' no tindríem 'democràcia' (jaja) i aquesta 'democràcia' (conyes no, si us plau) em deixa escriure això, ja que sense ella si seguis fen el gamberret, seria empresonat (si em fas pessigolles, i igual ric)

(Ironia)
Feu.me memòria que doni les gràcies al Franco per morir.se tan aviat, a la constitució per ser tan generosa amb tots plegats i mil gràcies a la democràcia per ser tan justa.

I es que sóc tan feliç!!
Té conya el meu amic !
Amen, bona nit i tapat
 
Mossèn Quim Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares