‘Si no tinguéssim res, seríem molt pobres’, by Quim Pedret

Diu el meu amic: No cal demanar gaires coses per ser feliç
Jo li he contestat: Amic meu tens tota la raó i encara que sembli utòpic, l’edat m’ha demostrat que és fàcil ser feliç… acaptar.nos i voler ser sempre nosaltres mateixos i no voler imposar res a ningu

Deia un amic meu, deixeble del Dalai Lama:
'Si no t'agrada una cosa, fuig d'ella, no lluitis contra ella, prescindeix d'ella.
'Si no t'a...grada la violència, no premis mai els punys'

Jo us regalo una frase meva: ‘Si no tinguéssim res, seríem molt pobres’
La por a la llibertat?... Tenim mans per escriure, veu per parlar, cridar i demanar, amics per escoltar, fer l’amor i no ‘les guerres’, tenim cames per fer camí, podem escriure, podem pensar i tenim un grapat de raons per lluitar i un munt de drets per SER i ser ‘lliures’, lliures de tot, inclòs de la mateixa 'por'.

Quim Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares