Itaca i els catalans, by Quim Pedret

Quanta raó tenien en Constantin Kavafis, en Carles Riba i en Lluís Llach !!

'Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca.
Has d'arribar-hi, és el teu destí,
però NO FORCIS (que no forcissss) gens la travessia....

És preferible que duri moltsssss anysssssssssss,
que siguis VELL (o enterrat) quan fondegis l'illa.....
 
(fragment de Itaca del poeta Kavafis)


 i el que ens espera 'Manuela' per veure la ditxosa Illa
Tocam el pebrots !

Jo avans de 'petar' i per si de cas, m'he comprat una casa a Vathí, aniré al menys de vacances, estic fart d'esperar si un dia arivarem o no a ÍTACA
 
 
 
Vathí, la capital de Itaca.............. uff!!! by Quim Pedret
 
.

Allà Grècia diuen que la cosa encara està mes fotuda, però jo ja haure arribat a ITACA, ja que diuen que es el nostre destí
Jo de moment ja tinc el Ulises i la Penélope d'amics al Facebook
Aivalaostiapatxi!!!
Si Catalunya es te de convertir en Grecia, 'apaga y vámonos' 

Na nit
Mossèn Cosntantin Quim Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares