L'Oriol m'ha apreta pels pebrots, by Quim Pedret

Amics, fa dos dies vaig escriure al mur del Facebook ,juntament amb una foto del President el seguent:

"Ciutadans de Catalunya, ja la tenim aquí ('la pregunta'), perque jo tampoc vull l'independencia, el que passa es que l'Oriol m'ha apretat pels pebrots"
Firmat
El President del govern...

Avui la Sra. Marta Rovira d'ERC es 'despenja'... dient: 'En el suposat que es faci el referèndum'
Sra. Rovira, vostè ja ho sabia fa dos o tres diez que no es farà un referéndum. Que viu a la lluna? Que no llegeix el meu Facebook? Em pren per imbècil?

Quin país!!!
Viatgi menys i llegeixi més els diaris!
 
 

 
Marta Rovira als Diaris



 I recordi que el President Artur Mas, NO ha enganyat a ningú, ni Convergència tampoc
Tenim el que tenim.... Jo també sóc col·laborador necessari encara que no tinc idees polítiques, però pels meus motius personals vaig votar Artur Mas.
Jo ja sabia que votan la persona Artur Mas, vindria ell amb  un lot complert de productes, que incloïen personatges il.lustres de convergència i l'inefable Duran i la seva gent d'Unió, però la vida té aquestes coses. Es una capsa de galetes, a vegades 'florides'

APM?

I aquí amics.......fins despres les festes de Nadal s'acaben les meves conyes i escrits sobre els polítics
Ens seguim veiem aquí, però amb altres temes.
 
 
 
Quim Pedret i Rovira

Comentarios

Entradas populares