Bon vent i barca nova, by Quim Pedret

Us desitgem a tots molt bon Dia!, i Molt Bon Any 2016.......
Elena, Sergi i Quim
"No crec amb els anys millors, ni els pitjors.
Si crec amb cada un dels instants de la nostra vida.
Tot temps passat, era millor? No
Eren els nostres temps. Únics. L'any que ve serà també el nostre i ha de ser el millor ara i avui.
Demà? Ja hi lluitarem a partir d'avui
Hem passat anys de bon sentit i també de bogeries
amb èpoques de fe i perquè no, d'incredulitat.
Temporades de llums i d'ombres, primavera plenes d'esperança, i hiverns de desesperacions;
Ho teníem tot davant nosaltres, o potser igual no hi havia res.
Mai hem vist cultures millors ni pitjors, sinó diferents
Ni races, ni raons
Ni millors, ni pitjors
Solament crec amb "l'amor" amb mil i una opcions de ser millors persones, cada dia de la nostra vida.
Crec que tots hem de fer que cada dia sigui el trosset de vida, que a la fi plegats es converteixin amb... ‘Els millors anys de la nostra vida’ (excel·lent pel·lícula bèl·lica de William Wyler i potser la pel·lícula més anti bèl·lica de la història del cinema que s'ha fet)
Amics, esperant trobar cada dia, per aquí i pel carrer, un amic més i un insult o falta de respecte menys, us desitjo un Feliç any nou a tots. Quin any?
Suposo que serà l’any que nosaltres vulguem construir.
El destí està a les nostres mans i la nostra força. Malament aniríem si esperesi'm que ens fessin un any a la nostra mida.
Si no quina raó de ser tindria existir i viure sense lluitar?"

Quim Pedret  31 Desembre 2015

Comentarios

Entradas populares